کشف قریب به ۸۰ کیلو تریاک از یک کامیون در هرمزگان

با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری اطلاعاتی استان اردبیل در بازرسی از یکدستگاه کامیون تریلی قریب به ۸۰ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از حمل یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه کامیون تریلی مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی کامیون مورد نظر اعزام و با تلاش صورت گرفته کامیون حامل بار پودر الومینیوم را در گمرگ شهید رجایی شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ مشوق گفت: پس از اسکن کامیون با دستگاه، در بازرسی از لاستیک زاپاس خودرو مقدار ۷۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و در این رابطه یک متهم راننده خودرو که قصد انتقال مواد مخدر به اصفهان را داشت، دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله مواد مخدر، ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.