مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های شریانی ایلام راه اندازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: امسال ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های شریانی این استان نصب و راه اندازی شده است.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: علاوه بر این تعداد سامانه کنترل سرعت، با حضور اعضای کمیته مکانیابی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و پلیس انتظامی استان، مکانیابی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور (کنترل سرعت) در محور‌های شریانی استان ایلام انجام شده است.

وی افزود: محور‌های مورد نظر برای نصب این سامانه‌ها شامل، محور ایلام – لومار، شباب - پل سیمره، سرابله – قلاجه تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: مقرر است پس از طی مراحل مربوطه، این سامانه‌ها در سال آینده به بهره برداری برسند.

چشمه خاور بیان کرد: افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و ارتقای ایمنی عبور و مرور را مزایای راه اندازی این سامانه‌های ثبت تخلف عنوان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه‌ها گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در محور‌های شریانی استان ایلام خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.