تبلیغ انتخاباتی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ

یک وب سایت صهیونیستی اعلام کرد وزیر دارایی این رژیم از وضعیت پیش آمده سوءاستفاده کرده و خود را تبلیغ می‌کند.

وب سایت عبری واللا بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی را متهم کرد که از جنگ کنونی غزه برای تبلیغ خود و حزبش سوء استفاده می کند.

این وب سایت عبری در گزارشی با عنوان «تبلیغات ممنوع اسموتریچ به هزینه نیروهای ذخیره» به پیامکی که وزیر دارایی در آخر هفته برای سربازان ذخیره ارسال کرده بود، اشاره کرد که در آن از جمله به آنها گفته بود که کمک‌های دولتی به حساب‌های بانکی آنها واریز شده است و او قبل از امضای نامه به عنوان وزیر دارایی گفت: شما دارید می‌جنگید. به خاطر اسرائیل و ما برای شما می‌جنگیم.

واللا خاطرنشان کرد که وزیر دارایی علیرغم ادامه جنگ اشتیاق دارد به هزینه سربازان ذخیره، خود را از نظر سیاسی تبلیغ کند، گویی کمک های بلاعوض از جیب خود پرداخت می شود نه از خزانه داری کابینه رژیم صهیونیستی. 

این وب سایت عبری افزود که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیامی که ارسال کرده است به احتمال زیاد توسط قانون ممنوع است و به عنوان استفاده از اطلاعات عمومی برای اهداف تبلیغاتی و در مورد اسموتریچ، استفاده از موقعیت رسمی برای انجام یک کارزار انتخاباتی تلقی می شود.

واللا یادآور شد که اسموتریچ با وجود جریمه شدن در اوایل ماه گذشته توسط کمیسیون انتخابات در پرونده مشابهی که در آن به دلیل آگهی منتشر شده در وب سایت حزب صهیونیسم مذهبی خود محکوم شده بود، به این رفتار ادامه می دهد.

در آگهی محکوم شده، اسموتریچ طوری ظاهر شد که گویی او غرامتی را به کسانی که دارایی آنها در جنگ آسیب دیده است، پرداخت می کند، این درحالی است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی این هزینه را پرداخت کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار