آغاز جشن نیکوکاری با روش‌های نوین جذب کمک در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: جشن نیکوکاری با روش‌ها و ابزار متنوع در جذب کمک های مردمی در استان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از آغاز جشن نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: روش‌ها و ابزار متنوعی نظیر استفاده از سامانه موبایلی، شماره کارت مجازی، شماره تلفن و سایت اینترنتی برای کمک به جشن نیکوکاری در استان فراهم است و شهروندان می‌توانند از این طریق، کمک‌های خود را پرداخت کنند.

رضا مهرافروز افزود: برای این امر، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی نیز در جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پس از شماره گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این کار خیر سهیم باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم خیّر و نیکوکار استان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

مهرافروز گفت: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال همچنین ۳۶۰ پایگاه شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های سطح شهر برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اضافه کرد: پایگاه‌های سطح شهر طی روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه در میادین مختلف و روز جمعه در میعادگاه‌های نمازجمعه پذیرای کمک‌های مردمی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.