کشف ۴ ماینر در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان بیرجند خبر داد.  

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. 

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی این محل را بازرسی کردند. 

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در بازرسی از منزل مسکونی، ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی آن از سوی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

او با اشاره به اینکه مبارزه با جرائم اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات را از طریق سامانه خبری ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.