دستگیری سارق ارز از تبعه خارجی در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: متهم به سرقت ارز و وسایل همراه یک تبعه خارجی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ امیر امیراحمدی فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی گزارش سرقت به عنف از یک نفر تبعه خارجی در محدوده پایانه مسافربری تایباد، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) در محل حاضر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی ها، مشخص شد که راننده جوان خودروی سواری پس از درگیری و نیز ضرب و شتم با مسافر و پیاده نمودن وی، کیف پول و وسایل او را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی تایباد ادامه داد: ماموران با بررسی اظهارات مسافر خارجی، تحقیقات میدانی و استفاده از سامانه‌های پلیسی، نوع خودروی سارق را مشخص کرده و با گشت زنی در سطح شهرستان راننده را شناسایی و خودروی وی را توقیف می‌کنند.

سرهنگ امیراحمدی بیان کرد: کیف کشف شده از متهم حاوی ۱۰۰ دلار و ۴۲۰ دینار کویت بوده که مجموع ارزش آن‌ها ۶۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرده و کیف و وسایل مکشوفه به صاحبش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی تایباد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkiye
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مسئولان ایران چه بلائی سر کشور ایران اوردهاند که هر جا در کشور پهناور ایران می‌روی تعداد تبعه افغانی در آن شهر و دیار بیشتر از شهروندان ایرانی است!!!! آیا دست های کثیفی پشت باز گذاردن مرزهای ایران با افغانستان وجود دارد که دارد مردم و کشور ایران دستی دستی به افغانی ها می سپارد؟؟؟؟؟ در بیشتر مناطق تهران تعداد اتباع افغانی آنقدر زیاد و گستاخ هستند که شهروند ایرانی خودش را غریبه میداند. در متروها فرزندان اتباع، در چهارراه ها فرزندان اتباع و در همه جا اتباع افعانی!!!!! وای خدا به دادمان برسد مسئولان ایران که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند عمدا و یا سهوا
آخرین اخبار