آغاز طرح نظارتی ویژه عید تا عید در کردستان

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح پایش و نظارت بر نحوه عرضه کالا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت اجرایی از امروز در استان کردستان  آغاز شد.

فرزاد سردارزاده اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، گشت‌های مشترک با حضور سایر دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌های مربوطه از امروز آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان در مراکز خرید و بازار‌های سطح شهر‌های استان حضور پیدا می‌کنند، افزود: امسال به دلیل شرایط موجود در بازار طرح نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالا با جدیت و دقت بیشتری به اجرا در می‌آید.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در سطح استان ۲۰ اکیپ دو نفره و همچنین گشت‌های مشترک به صورت مستمر و شبانه روزی بر سطح بازار نظارت و بازرسی دارند.

سردارزاده گفت: فروشندگان به بهانه نوسانات و افزایش نرخ ارز حق گران کردن قیمت کالا‌ها را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق العاده در این ایام در راستای کنترل قیمت و تامین مایحتاج شهروندان به اجرا در می‌آید.

گفتنی است شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت وغیره در واحد‌های صنفی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، واحد متخلف را معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.