مسافران پرواز زنجان - مشهد نسبت حضور به موقع در فرودگاه اهتمام داشته باشند

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: حضور نیافتن به موقع مسافران پرواز زنجان - مشهد در فرودگاه مشکلاتی را ایجاد کرده است که انتظار می‌رود مسافران با توجه به افزایش پرواز‌ها توجه جدی به این مهم داشته باشند.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: تعداد پرواز‌های زنجان به مشهد در هفته به سه پرواز افزایش یافته است که این مهم در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با توجه به استقبال آن‌ها از این پرواز‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: حضور به موقع مسافران در پرواز‌های هوایی اهمیت زیادی دارد درحالیکه تعدادی از هم استانی‌ها با تاخیر به فرودگاه می‌رسند که این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد.

نماینده شرکت ماهان در زنجان نیز با تاکید بر اینکه طبق دستور العمل‌ها مسافر باید یک و نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشد، گفت: بر مبنای همین دستور العمل ۳۰ دقیقه قبل از پرواز کانتینر بسته می‌شود و امکان پذیرش مسافر وجود ندارد.

علی حمزه‌ای با بیان اینکه برخی مسافران ۱۰ دقیقه مانده به پرواز به فرودگاه می‌رسند، اظهار داشت: در چنین مواقعی امکان پذیرش و انجام فرآیند‌های لازم وجود ندارد و همین موضوع، مشکلاتی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات این پرواز، گفت: ۳۰ درصد مسافران این پرواز، کارت شناسایی به همراه ندارند که همین امر، پذیرش مسافران را با تاخیر مواجه می‌کند.

حمزه‌ای با بیان اینکه سه پرواز در هفته از زنجان به مقصد مشهد مقدس در روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: همکاری شهروندان نقش بسزایی در ارائه خدمات بهتر ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.