بایدن: ثبات در خاورمیانه به معنای مهار تهدید‌های ایران است/ اوکراین را تنها نمی‌گذاریم

رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعا‌های ضدایرانی، گفت: برقراری ثبات در خاورمیانه به معنی مهار تهدید‌ها از سوی ایران است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی در سخنرانی سالانه خود در کنگره در حالی که صد‌ها معترض حامی فلسطین و علیه سیاست‌های او در حمایت از اسرائیل در اطراف ساختمان کنگره تجمع کرده بودند، سخنان خود را با جنگ روسیه و اوکراین شروع کرد.

بایدن در سخنانش گفت که هدف سخنرانی سالانه درباره «وضعیت کشور» آن است که کنگره بیدار شود و به مردم هشدار داده شود که دموکراسی در خطر است.

بایدن خطاب به پوتین: تسلیم نخواهیم شد

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: هر کسی که فکر می‌کند پوتین حملات خود را به اوکراین محدود خواهد کرد، به شما اطمینان می‌دهد چنین نخواهد شد. اگر از اوکراین حمایت کنیم و به آن سلاح بدهیم، این کشور می‌تواند پوتین را متوقف کند.

او گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حمله به اوکرای، ن باعث ایجاد آشفتگی در اروپا و فراتر از آن شده است.

بایدن از نمایندگان کنگره خواست کمک‌ها به اوکراین را تصویب کنند و گفت: «آن‌ها دنبال سربازان آمریکا نیستند. هیچ سرباز آمریکایی در اوکراین حضور ندارد و مصمم هستم که وضعیت اینگونه باقی بماند.»

رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا همچنین سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را درباره پوتین محکوم کرد و گفت: «این سخنان ظالمانه، خطرناک و غیرقابل قبول است.»

او با تاکید بر اینکه سربازان آمریکایی عازم اوکراین نخواهند شد، خطاب به رئیس جمهور روسیه گفت: ما تسلیم نخواهیم شد و عقب نشینی نخواهیم کرد.

بایدن خطاب به ترامپ: نمی‌توان کشور را فقط هنگام برنده شدن دوست داشت

بایدن همچنین حمله به ساختمان کنگره آمریکا را در ششم ژانویه ۲۰۲۱ بزرگ‌ترین تهدید علیه دموکراسی آمریکا از زمان جنگ داخلی دانست.

 رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از رقیب انتخاباتی خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، دونالد ترامپ را که هوادارانش به کنگره در سال ۲۰۲۱ حمله کردند، به باد انتقاد گرفت و گفت: شورشیان، میهن پرست نبودند. آن‌ها به کنگره آمده بودند تا مانع انتقال مسالمت آمیز قدرت شوند و اراده مردم آمریکا را سرنگون کنند.

بایدن در باره ترامپ رقیب جمهوریخواه خود گفت: ترامپ در پی آن است تا «واقعیت را درباره ۶ ژانویه مخفی کند. اکنون وقت بیان حقایق و دفن دروغ‌ها است. حقیقت ساده این است که نمی‌توان کشور را فقط وقتی که برنده می‌شوید، دوست داشته باشید.

رئیس جمهور آمریکا از عملکرد دولت خود نیز دفاع کرد و گفت: دولت آمریکا در سه سال اخیر ۱۵ میلیون شغل ایجاد کرده و میزان بیکاری در پایین‌ترین سطح در ۵۰ سال اخیر است.

بایدن در عین حال اذعان کرد که قیمت دارو‌های تجویزی در آمریکا از همه جای جهان گران‌تر است و وعده داد به این روند پایان دهد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از کنگره خواست طرح دولت را درباره مهاجرت و تقویت امنیت مرزی تصویب کند.

چراغ سبز بایدن به اسرائیل برای تداوم مقابله با حماس

رئیس جمهور آمریکا که در بخش پایانی سخنانش به جنگ اسرائیل علیه غزه پرداخت، بار دیگر از اسرائیل حمایت و به حماس به دلیل عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تاخت و گفت: «اسرائیل حق دارد با حماس مقابله کند.»

بایدن با طرح ادعا‌های اسرائیل علیه حماس گفت: از آنجا که حماس در میان غیرنظامیان و زیر بیمارستان‌ها و مدارس پنهان می‌شود، اسرائیل مسئولیت بزرگی در حفاظت از غیرنظامیان غزه دارد.

رئیس جمهور آمریکا در عین حال بدون اشاره به مانع تراشی‌های اسرائیل در مذاکرات برای رسیدن به توافق آتش بس در غزه، گفت که حماس می‌تواند با آزاد کردن گروگانها، زمین گذاشتن سلاح و تسلیم کردن مقصران و عامل حمله ۷ اکتبر جنگ را به پایان برساند.

بایدن برغم حمایت از اسرائیل برای مقابله با حماس اذعان کرد که شمار کشته شدگان غیرنظامی در جنگ کنونی اسرائیل در غزه از تمام جنگ‌های قبلی بیشتر بوده است و افزود: «بیش از ۳۰ هزار فلسطینی کشته شده‌اند که بیشتر آن‌ها عضو حماس نیستند. هزاران هزاران زن، کودک، پسر و دختر بیگناه یتیم شده‌اند.»

رئیس جمهوری آمریکا همچنین اذعان کرد: «حدود دو میلیون فلسطینی با بمباران یا جابجایی اجباری مواجه شده‌اند. خانه‌ها تخریب و محله‌ها با خاک یکسان و شهر‌ها تخریب شده‌اند و خانواده‌ها نیز بدون آب و غذا و دارو هستند و این دردناک است.»

بایدن در حالیکه پیش بینی هایش برای برقراری آتش بس در غزه پیش از ماه مبارک رمضان به واقعیت نپیوسته است، دعا کرد: «بدون وقفه برای برقراری آتش‌بس فوری ۶ هفته‌ای تلاش کرده‌ام.»

بایدن: دستور ساخت اسکله موقت در ساحل غزه را داده‌ام

رئیس‌جمهور آمریکا سپس در ادامه اقدامات تبلیغاتی خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و در حالیکه از سوی افکار عمومی داخل و خارج آمریکا برای توقف جنگ اسرائیل در غزه تحت فشار است، همزمان با مانع تراشی‌های اسرائیل در ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت: ارتش دستور داده‌ام مسئولیت رهبری یک مأموریت اضطراری برای احداث یک اسکله (بندر) موقت در دریای مدیترانه و در ساحل غزه را بر عهده بگیرد.

بایدن به جای اقدام برای توقف حملات رژیم اسرائیل گفت: که این اسکله می‌تواند محموله‌های بزرگی از غذا، آب، دارو و پناهگاه‌های موقت را تحویل بگیرد، اما هیچ نیروی نظامی آمریکایی وارد غزه نخواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: این اقدام میزان امداد رسانی را که هر روز به غزه می‌رسند، بطور گسترده‌ای افزایش خواهد داد.

بایدن با تاکید بر اینکه اسرائیل باید روند ارائه کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان فلسطینی را تسهیل کند، خطاب به این رژیم گفت: «کمک‌های بشردوستانه نباید اولویت دوم یا ابزاری برای اعمال فشار باشد.»

بایدن: ثبات در خاورمیانه به معنای مهار تهدید‌ها از سوی ایران است

بایدن سپس با تکرار ادعا‌های ضد ایرانی گفت: برقراری ثبات در خاورمیانه به معنی مهار تهدید‌ها از سوی ایران است. به همین دلیل ائتلافی متشکل از ۱۲ کشور برای دفاع از کشتیرانی بین‌المللی و آزادی تردد دریایی در دریای سرخ تشکیل داده‌ام.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: دستور انجام حملاتی به منظور تضعیف توانمندی‌های حوثی‌ها (انصارالله یمن) و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در منطقه را داده‌ام و به عنوان فرمانده کل قوا برای انجام اقدامات بیشتر برای محافظت از مردم و نیرو‌های نظامی مان تردید نخواهم کرد.

بایدن سپس به حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل پرداخت و گفت: تنها رئیس‌جمهور آمریکا هستم که در دوران جنگ به اسرائیل سفر کردم. هیچ راه دیگری غیر از راهکار دو کشوری وجود ندارد که امنیت اسرائیل و دموکراسی آن را تضمین کند. هیچ راه دیگری جود ندارد که بتواند تضمین کند فلسطینی‌ها در صلح زندگی کنند.

رئیس جمهور آمریکا هیچ مسیر دیگری وجود ندارد که بتواند تضمین کند اسرائیل با همه همسایگانش از جمله عربستان سعودی در صلح زندگی کند.

سخنرانی بیش از یکساعته بایدن و حضور نخست وزیر سوئد در کنگره آمریکا 

سخنرانی امسال بایدن درباره وضعیت آمریکا بیش از یکساعت بطول انجامید و تمامی اعضای دولت فدرال به جز وزیر آموزش و نیز قضات دیوان عالی آمریکا و دیگر مقامات ارشد آمریکایی حضور داشتند.

بر اساس سنت، یکی از اعضای هیات دولت آمریکا هنگام سخنرانی سالانه رئیس جمهور برای حضور در خارج از محل برگزاری سخنرانی انتخاب می‌شود تا در صورت وقوع وضعیت اضطراری و رویدادی پیش بینی نشده بطوری که رئیس جمهور و سایر مقامات ارشد قادر به انجام وظیفه نباشند، اداره امور را در دست بگیرد که امسال وزیر آموزش دولت بایدن انتخاب شده بود.

نخست وزیر سوئد نیز که کشورش روز پنجشنبه به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بعنوان سی و دومین عضو این معاهده پیوسته است، در سخنرانی سالانه بایدن در کنگره حضور داشت که بایدن در همان ابتدای سخنانش پیوستن سوئد به ناتو را تبریک گفت.

در پی حمله روسیه به اوکراین، سوئد و فنلاند خواستار پیوستن به ناتو شده بودند که این دو کشور اکنون عضو این معاهده هستند.

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا = مادر داعش
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۲:۲۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اوکراین رو ک ترکوندن به واسطه ی دلقک!امیدوارم آذربایجان رو نترکونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا به خاطر پشتیبانی نامحدود سیاسی، مالی، نظامی و تدارکاتی و همپیمانانش از رژیم صهیونیستی، مسئول مستقیم جنایت‌های این رژیم به‌ویژه از طریق اخلال در وظیفه و مأموریت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی است.اگر حمایت و پشتیبانی‌های آمریکا از اسرائیل نبود. رژیم صهیونیستی موفق به این همه جنایت علیه فلسطینی‌های مظلوم نمی‌شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تصور می‌کند با این جنایت‌هایی که مرتکب شده می‌تواند به اهداف شوم خود برسد در حالی که برعکس به سرعت به لحظه نابودی و پایان خود نزدیک می‌شود. چراکه صحنه‌های وحشیگری پیروزی را به ارمغان نخواهد آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
برو پوشکت رو عوض کن خیلی وقته بو گرفته تو هم که آلزایمر داری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
پیروزی اوکراین = پیروزی آمربکا = پایان تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دوباره میسازیمت وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خواهشاً به فکر مردم باشید مردم دیگه بریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اخر عمري و معركه
خدا لعنتت كنه مردك خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بایدن غلط کرد بدون فوضولی های آمریکا دنیا امن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ثبات یعنی گم کردن گور آمریکایی های کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ثبات در جهان به معنای مهار تهدید های آمریکا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سپاه شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد
شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شد
Iran (Islamic Republic of)
نیروی دریایی سپاه یک شناور را در خلیج فارس توقیف کرد
۱۴:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نیروی دریایی سپاه یک شناور را در خلیج فارس توقیف کرد
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه حمایت می‌کند
۱۴:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه حمایت می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این سیاسیون خَفن پول آمریکایی الان کسی را میخواهند که مواظب خودشان باشدویک پهباد چند دلاری ناو هواپیما برچندین میلیون دلاری اَنگلیس وآمریکا را غرق کرده اینها به بن بست رسیده ودیگردروغگویی وبزرگنمایی رسانه هایشان هم در دنیا دیگر جایی ندارند باید سرشان را بگذارند وبمیرند
Iran (Islamic Republic of)
حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در عراق، منطقه، تهدیدی برای حاکمیت ایرانی‌ها است
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در عراق، منطقه، تهدیدی برای حاکمیت ایرانی‌ها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جنایت، تجاوز و حمایت هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است.
سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.

نیروهای آمریکایی و هم نیروهای ترکیه ای در خاک سوریه چه غلطی می کنند؟ همکاری سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است. همکاری شورای امنیت سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است.

اسرائیل به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. / اسرائیل و آمریکا با کدام قانون و مجوز به غزه تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 25 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام کرده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق با قطعنامه و مجوز رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

منطقه متأسفانه از سال 2001 تاکنون آزمایش سلاح های مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل شده است.
Iran (Islamic Republic of)
قبل خوندن خبر،ایدئولوژیشو بتکون
۱۲:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
من حس خوندنشو نداشتم،تو چجوری اینا رو نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
تجاوزات اسرائیل از سال 2011 تاکنون به سوریه 100 درصد فقط به خاطر کوتاهی سوریه، ایران و روسیه بوده است.
۱۴:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
صهیونیست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و غرب و برخی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی و ترور می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۲:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اینها هر وقت حرف از ثبات می زنند یعنی میخوان منطقه آسیا رو ناامن کنن و آمریکا و انگلیس و حامیانشون نابود بشن تموم دنیا آرامش پیدا می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
برا ما روسا و اوکراینیا هیچ فرقی ندارن ما فقط طرفدار عدالتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
برا ما اوکراین و روسیه فرقی نداره ما فقط طرف حقیم نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دنیا یا اوکراین رو شکست میده یا منتظر نابود شدن بدست آمریکا باشن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بظرمیادبرجام داره ازبین میره
خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر ايندفعه ترامپ رئیس جمهور نشد آمریکا از هم پاشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو یک تروریست واقعی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ای درررررد
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۱:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خدا را شکر که در دورانی زندگی می‌کنیم که نابودی اسرائیل را با چشم خود خواهیم دید.
باید برنامه اصلی ما حفظ اتحاد بین کشور های مسلمان در دوران پس از نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه باشد.
موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خیال ابلهانه تسلط به جهان آمریکاییا رو به همه رقم جنایتی میکشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بی ثباتی یعنی جنگ و نیروهای نظامی

این آمریکا هست که منطقه ما رو پر از نیروی نظامی و تروریست و جنگ کرده و بی ثبات کننده منطقه ما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا: تا ۴۸ ساعت دیگر «افراطی‌ها» به پایتخت روسیه حمله می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکاییا خودشون بهتر از همه دنیا میدونن بازی همون اول مهر ۱۲۸۱ تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه در مرز ۴۰ هزار نفر/ شهادت ۹هزار زن فلسطینی/۶۰ هزار زن باردار فلسطینی از سوء تغذیه رنج می‌برند
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ملت ایران از هر ائتلاف بین المللی جهت سرنگونی رژیم آخوندیسم در ایران حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ارزوی خودت را بگور خواهی برد رژیم کودک کش محکوم به نابودی است وایران وملت بزرگ ان سر افراز وقدرتمند به راهش ادامه خواهد داد ووطن فروشان مزدور چیزی جز دربدری و اوارگی ونوکری غرب گیرشان نخواهد امد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عرضه اش را ندارید به اسراییل فشار بیاورید یک ذره با پسر عمو های عربش مهربان باشد همه چیز تمام نمونه ان عرفات بود که حاضر شد با دریافت دو درصد از خاک فلسطین همه چیز را تمام اسراییل را به رسمیت بشناسد همه کارها بخوبی پیش می رفت که با ترور رابین توسط یک یهودی افراطی بنام ایگال امیر به باد رفت و امریکا هاج و واچ ایستاد و تماشا کرد در حالی که این امر را کشور دیگری انجام می داد پرونده به شورای امنیت و مانند صدام با او رفتار می کردن بی عرضگی خود را گردن ایران نیندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بجای پیرمرد عحوز و الزایمری
از ایرانیان معذرت میخواهم
بدل نگیرید
خواسته بگه
اگر امریکا
غرب اسیا را ترک کند .ارامش به منطقه برمیگردد
اشتباه لپی بوده و عادت داره
عوضی حرف میزنند .ببخشید سن کلان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اینا هنوز نمیخوان قبول کنن بازی همون سال ۵۷ تموم شده و بیخود دارن خودشونو به در و دیوار میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حزب‌الله: آمریکا در کنار یک محموله کمک به غزه، ۱۰۰ هواپیمای حامل موشک می‌فرستد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به دشمنان می‌گویم از خط قرمزها عبور نکنید شما قدرت ملت ایران را می‌شناسید و می‌دانید ملت با دشمنان چگونه رفتار می‌کند شما دیدید که ملت چگونه صف خود را از سیاست‌های آمریکا جدا کرد و نشان داد ملتی آگاه است. رودخانه خروشان ملت در حرکت است و انداختن سنگ ریزه موجی ایجاد نمی‌کند ما پیشرفت می‌کنیم و به قدرتی جهانی تبدیل می‌شویم. به زودی همه ایران جهانی را به زودی خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عراقی‌ها هم در مقابل فتنه انگیزی‌های سعودی‌ها و آمریکایی‌ها از شرف ملی خود دفاع می‌کنند. بحرینی‌ها در میدان جهاد خواهان آزادی هستند و یمنی‌ها سعودی‌ها را عاجز کرده‌اند. آنها ترسی را به درون کاخ سران آل سعود هدایت کردند اکنون اماراتی‌ها می‌لرزند و ایران و جهان اسلام به سوی پیشرفت قدم برمی‌دارد و این داستان همچنان ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
امروز ما کهکشانی از ستارگان پر فروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم. آنها نمونه های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های کرامت و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند. هر کشوری برای یافتن هویت ، شخصیت و اعتبار از منابعی استفاده می‌کند. شهیدان ما منابع بی پایان هویت بخش ما هستند. آنها به ما جاودانگی بخشیده و به ما یاد دادند که چگونه می‌توان بر شیاطین بزرگ در میادین نابرابر پیروز شد. آنها سندهای زنده وفاداری به آرمان‌های بلند اسلام ، وفاداری به پیشوایان دین به رهبران بزرگ انقلاب به امام و به ولی فقیه رهبر معظم انقلاب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
دشمنان از خط قرمزهای ما عبور نکنند
۰۹:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دشمنان از خط قرمزهای ما عبور نکنند
به دشمنان می‌گویم از خط قرمزها عبور نکنید شما قدرت ملت ایران را می‌شناسید و می‌دانید ملت با دشمنان چگونه رفتار می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مردم غزه امروز در شرایط بسیار سختی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی می‌کنند.
اگر تمام دنیا را بسیج می‌کردیم تا چهره آمریکا و رژیم صهیونیستی را نشان دهند، نمی‌شد اما مردم غزه با مقاومت و نثار جان خود، این فرصت را ایجاد کرده‌اند.
برای این امر باید همبستگی و اتحاد بین آزادی خواهان دنیا برقرار باشد. در کشورهای مختلف دنیا آزاداندیشانی وجود دارند اما به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و اتصال این حلقه به هم یک ضرورت است.
اگر از این فرصت به وجود آمده طلایی برای رسوایی چهره خشن و ماشین کشتار اسرائیل استفاده نشود، این انرژی به هدر رفته و آرام آرام رو به سستی می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
امروز آمریکایی‌ها پیام می‌دهند و از جمهوری اسلامی می‌خواهند تا مقاومت را کنترل کند و جنگ در فلسطین فراگیر نشود ولی خودشان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند. اگر عقلی در میان صهیونیست‌ها و حامیان آن باشد، باید بدانند که دوران ظلم و ستم به پایان رسیده و کشتار بیشتر ناجی آن‌ها نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این ملت ۷۵ سال در موضع دفاع بود و حتی طوفان الاقصی نیز یک عملیات دفاعی است و اگر انجام نمی‌گرفت، دیر یا زود مردم غزه مورد تهاجم قرار می‌گرفتند. طی دو دهه اخیر، جنگ‌های چند روزه رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌گرفت زیرا می‌گفتند که نباید کسی در میان فلسطینیان اهل مبارزه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کسانی که برای مرگ یک دختر خانم دل می‌سوزاندند، حال برای زنان و کودکانی که هر روز در غزه کشته می‌شوند، دل نمی‌سوزانند و حتی یکی از وزرای رژیم صهیونیستی با صراحت می‌گوید که اگر لازم باشد، از انرژی هسته‌ای برای کشتار مردم استفاده می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
هژمونی آمریکا روز به روز در حال کمرنگی است و نظام تک بعدی به تاریخ سپرده شده و هندسه جدید قدرت در حال شکل گیری در دنیا است و قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است که در این حالت رژیم صهیونیستی، حامیان اصلی خود را از دست داده و ناتوان می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اکنون رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای جبران این شکست است اما تمام آگاهان و صاحب نظران می‌گویند که اسرائیل به هیچ عنوان قادر به جبران آن نیست. هرچقدر که بر جنایت‌ها، کشتارها و ویرانی‌های این رژیم افزوده شود، شکست‌های او و تنفر عمومی و عصبانیت ملت‌ها و همگرایی در جهان اسلام بیشتر می‌شود زیرا جهانیان و مسلمانان به باطل بودن این رژیم و حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر پیش از این می‌خواستیم بگوییم که صهیونیست یک غده سرطانی و ضدبشریت است، افرادی زیادی باور نمی‌کردند اما در تحولات اخیر، صهیونیست‌ها با تصور این‌که می‌توانند با بمباران، شکست‌ها را جبران کنند، شکست‌هایی را رقم زدند که در ظاهر باعث فروریختن غزه و ساختمان‌های آن شده ولی صهیونیست‌ها با دست خودشان گورشان را می‌کَنند و یک تنفر عمومی جهانی علیه آمریکا و صهیونیست‌ها به عنوان عامل اصلی جنایت شکل گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر تا قبل از این عملیات، کسی تردید داشت که نمی‌توان اسرائیل را نابود کرد، امروز این تردید مرتفع شده و اکنون سراسیمه‌های صهیونیستی، بمباران‌ها و حمایت‌های مستمر و بی وقفه کشورهای اروپایی و آمریکایی از این رژیم تنها یک دلیل دارد و آن این است که صهیونیست‌ها و حامیان آن به شدت نگران موجودیت خود شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
انقلاب اسلامی در مسیری که امام(ره) هدف گذاری کرده است، حرکت می‌کند و در این مسیر نیز ایشان فرموده‌اند که قرن آینده، قرن اسلام است و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. این مسیر نشان می‌دهد که آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم برای آینده ترسیم کرده‌ و بیان کرده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، دست یافتنی است.
Iran (Islamic Republic of)
اسلام تا زمانی که اسرائیل باشد به وحدت و آرامش نمی‌رسد
۰۹:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اسلام تا زمانی که اسرائیل باشد به وحدت و آرامش نمی‌رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تا زمانی که اقدام عملی جدی از طرف کشورهای دنیا به خصوص کشورهای مسلمان برای فشار به رژیم صهیونیستی صورت نگیرد صحبت‌ها به جایی نمی‌رسد. ما در درجه اول به اقدام عملی برای انجام آتش بس و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نیاز داریم.
خیلی از کشورها صحبت و اعلام نظر کرده و موضع می‌گیرند اما در عمل کاری صورت نمی‌گیرد. باید صحبت‌ها توام با عمل باشد.
باید کشورهای دنیا به خصوص کشورهای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی کنند که شامل اعمال تحریم می‌شود. اینکه شاهدیم تعدادی از کشورهای دنیا سفرای خود را از رژیم صهیونیستی خارج کردند ضربه بزرگی از نظر سیاسی وارد کرده است.
باید اقداماتی همچون اعمال تحریم، حمایت از مقاومت و تجهیز کردن انجام شود. ای کاش تمامی کشورهای اسلامی همه با هم جمع می‌شدند و علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی و نظامی انجام می‌دادند. باید هر انسانی که همنوع خود را دوست دارد به آزادی و حقوق بشر احترام بگذارد. اگر انسان‌ها با هم متحد می‌شدند و هر کدام یک سطل آب برمی‌داشتند و روی رژیم صهیونیستی می‌ریختند این رژیم را آب می‌برد؛ این همان سخن امام (ره) است. متاسفانه حمایت‌های لازم از غزه نمی‌شود و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به طور جدی از غزه حمایت می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با این شدتی که وزارت علوم داره استادای جوان دانشگاه ها را ارتقا و درجه استاد تمامی میدهد با صرف چاپ مقاله، بعید است تا چند وقت دیگه این اساتید دانشجویی را هدایت تحصیلی بکنند یا پروژه علمی و صنعتی را پیگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
موضوع چیست این عزیز در همه جاها اعلامیه میده به حرفش رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
تمام کشورهای اسلامی باید علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی انجام دهند
۰۹:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تمام کشورهای اسلامی باید علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی انجام دهند
ای کاش تمام کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی و نظامی انجام می‌دادند.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا بار دیگر ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است
۰۹:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا بار دیگر ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است
Iran (Islamic Republic of)
و ما هم روسیه را تنها نمی‌گذاریم
۰۹:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
و ما هم روسیه را تنها نمی‌گذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
یه مدت خفه خون گرفته بودن چی شده دوباره مصرف کردن
Iran (Islamic Republic of)
ایجاد ائتلاف در دریای سرخ راهکار نیست بلکه راه‌حل، توقف ریختن خون غیرنظامیان در فلسطین است
۰۹:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ایجاد ائتلاف در دریای سرخ راهکار نیست بلکه راه‌حل، توقف ریختن خون غیرنظامیان در فلسطین است
Iran (Islamic Republic of)
جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و مزدورانشان آبرویی برای جامعه جهانی باقی نگذاشته است
۰۹:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و مزدورانشان آبرویی برای جامعه جهانی باقی نگذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
صهیونیست‌ها اسرای فلسطینی را در زندانی تحت شکنجه وحشیانه قرار داده‌اند/ و نماینده آمریکا جنایتکار هم در سازمان ملل خفه خون گرفته است، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟

صهیونیست‌ها اسرای فلسطینی را در زندانی تحت شکنجه وحشیانه قرار داده‌اند/ و نماینده کانادا جنایتکار هم در سازمان ملل خفه خون گرفته است، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بایدن جنایتکار برای منطقه و جهان خطرناک است و در اوکراین، روسیه و عزه هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
۰۹:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بایدن جنایتکار برای منطقه و جهان خطرناک است و در اوکراین، روسیه و عزه هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا دوستان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مانند روسیه و چین و غیره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل را وتو نمی کنند و وتو نکردند.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
صرفا یک سگ هار را ترامپ بزرگ معدوم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا نمی‌تواند در خصوص حقوق بشر ادعایی داشته باشد وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است. اینکه ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ ناو هواپیمایی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران حمله کرد.
از همه مسافران ۶۶ کودک، بیش از ۵۰ نفر زن و بیش از ۴۰ نفر غیرایرانی بودند، از همین بابت امام خمینی (ره) آنروز را روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند. هر کس دیگری در دنیا می‌تواند ادعا طرفداری از حقوق بشر را بکند اما دولت‌مردان آمریکا با این همه فضاحتی که در کارنامه‌ آنها نسبت به حقوق‌ بشر هست نباید چنین ادعایی داشته باشند. آمریکایی‌ها وقیح هستند و جنایت بر علیه همه غیر از خودشان و رژیم صهیونیستی را جایز می‌دانند. آمریکا پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادعای طرفداری از حقوق بشر می‌کند اما هر چند روز یک‌بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌افتد. آمریکا در طول تاریخ هر کاری توانسته بر علیه ایران اسلامی انجام داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شمار شهدای فلسطینی به آستانه 32 هزار نفر رسید سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در سازمان ملل تصویب نشده است.
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
باید جنایت کانادا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.
اقدام برخی کشور‌های غربی جنایتکار در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خودشان حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
کانادا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
دشمنان درجه یک ملت ایران در کانادا زندگی می کنند. سوال اینجاست که چرا کانادا خیانتکاران و جنایتکاران پناه داده است.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناقضان حقوق بشر در جایگاهی نیستند که به ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند
۰۹:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
طرح قطعنامه حقوق بشری علیه ایران توسط برخی کشورهای غربی در حالی صورت گرفت که همین کشورها چشم بر جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی فلسطین بسته و برخی نیز به طور تمام عیار و نامحدود در حال حمایت از این رژیم جنایت پیشه هستند و مضحک‌تر آن که این رژیم نیز یکی از همبانیان قطعنامه علیه ایران است.
همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آنها نیست.
کشورهایی که سابقه طولانی در نقض نظام‌مند حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از اقدامات ضدبشری آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه های حقوق بشری داشته باشند.
جمهوری اسلامی ایران نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی است و همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده و همچنان آماده است تا براساس اصول متعالی مورد اهتمام خود در جهت ارتقای جایگاه حقوق بشر در جهان گفتگو و همکاری‌های سازنده‌ای را در چارچوب احترام متقابل، برابری و عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی سازوکارهای مشروع بین‌المللی و کشورهای علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا مجرم است و باید محاکمه شود
۰۹:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا مجرم است و باید محاکمه شود
آمریکا متهم نیست بلکه مجرم است و مقامات آمریکایی باید در دادگاه جنایتکاران جنگی در کنار مقامات اسرائیل محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بارها هشدار دادیم که شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد. بارها هشدار دادیم که شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
آمریکایی ها دهان شان را در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو ببندند. آمریکایی ها دهان ...شان را در شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان ناتوان و عاجز به اصطلاح وزیر امور خارجه
مشکل آب دریاچه ارومیه و مشکل داخلی کشورمان چه ارتباطی و ربطی به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار دارد هر روز به بهانه های مختلف به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند ولی متأسفانه دولت، مسئولان، وزیر امور خارجه ناتوان عاجز و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دستور از اردوغان هست شبکه بی ادب چرا وزیر امور خارجه سکوت هست درباره این شبکه اردوغانی
Iran (Islamic Republic of)
ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 6 ماه بیش از 650 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است و همچنان نیز ادامه می دهد.
۰۹:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 6 ماه بیش از 650 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
رژیم‌صهیونیستی پس از هفته‌ها جنایت جنگی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است
۰۹:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
رژیم‌صهیونیستی پس از هفته‌ها جنایت جنگی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است
Iran (Islamic Republic of)
رژیم جنایتکار صهیونسیتی ریشه ترور و تروریسم در منطقه است
۰۹:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
رژیم جنایتکار صهیونسیتی ریشه ترور و تروریسم در منطقه است
ریشه ترور و پدیده تروریسم در منطقه، غده چرکین و جنایت‌کاری بنام رژیم غاصب صهیونیستی است که اقدامات ضدانسانی خود را در مقابل چشم‌های بسته نهادهای بین‌المللی انجام می‌دهد.
تروریسم در حوزه حقوق بین‌الملل، به عنوان یک موضوع بسیار مهم، سال‌هاست که در دستور کار قرار دارد، در واقع موضوع تروریسم بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان یک پدیده پلید مورد توجه حوزه سیاست خارجی کشورها و حوزه حقوق بین‌الملل قرار گرفته است، البته مسئله تروریسم یکی از موضوعات اساسی برای امنیت داخلی هر کشور نیز محسوب می‌گردد.
پس از به وجود آمدن رژیم صهیونیستی، این رژیم با اقدامات تروریستی در داخل سرزمین‌های اشغالی و همچنین دست‌اندازی به حوزه امنیت در مناطق مختلف جهان به عنوان تروریست دولتی، اقداماتی را انجام داده که امروزه هم همچنان ادامه دارد.
اقدامات تروریستی دولت غاصب صهیونیستی همواره مورد حمایت نظام سلطه به ویژه آمریکایی‌ها قرار گرفته است تا جایی که تاکنون نزدیک به ۱۰۰ بیانیه و قطعنامه برای مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم که مهم‌ترین آن تصرف سرزمین فلسطین است، توسط آمریکا وتو شده است.
امروز وقتی صحبت از تروریست دولتی می‌شود، رژیم غاصب صهیونسیتی مهم‌ترین کشوری است که مورد نظر تحلیلگران سیاسی در حوزه روابط بین‌الملل قرار می‌گیرد.
بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی در روز شنبه ۱۵ مهرماه، اکنون بیش از ۹۰ روز است که کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، بیش از ۲۲ هزار نفر که اکثر آن‌ها زن و کودک و کهن‌سال هستند توسط هواپیماهای فوق مدرن اهدایی آمریکا بمباران‌ هوایی شده و به شهادت رسیده‌اند که این اقدامات در کنار ترور بعضی از مقامات در کشورهای مختلف نشانه آشکار تروریست دولتی رژیم اسرائیل می‌باشد.
جمهوری اسلامی یکی از آسیب دیدگان جدی پدیده شوم تروریسم بعد از پیروزی انقلاب تاکنون بوده است، به نظر می‌رسد هیچ یک از اقدامات تروریستی که در دنیا انجام شده به میزان آسیب‌های انسانی که جمهوری اسلامی از قِبَل تروریسم دیده است، وجود نداشته باشد، در واقع ایران از جانب اقدامات تروریستی نظام سلطه، توسط گروه‌های تروریسم و تجزیه‌طلب مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، مقامات ارشد خویش را نیز در کنار مردم کوچه و خیابان از دست داده و به شهادت رسیده‌اند.
در حال حاضر موضوعی به نام تروریسم، امنیت‌ کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی را مورد آسیب قرار داده که آخرین آن، اقدام تروریستی جریان داعشِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان بوده است.
امروز ریشه ترور و پدیده تروریسم در منطقه، غده چرکین و جنایت‌کاری بنام دولت غاصب صهیونیستی است که اقدامات ضدانسانی خود را در مقابل چشم‌های بسته نهادهای بین‌المللی که وظیفه ایجاد و حفظ صلح و امنیت پایدار در جهان را دارند انجام می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
سوال اینجاست که چرا روسیه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در سوریه و غزه سکوت کرده است؟
۰۹:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا روسیه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در سوریه و غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
رئیس داعش در رسانه های اعتراف کرد و اعلام کرد که تروریست تاجیکستانی در آذر ماه سال 1402 از پاکستان وارد ایران شده است.
Iran (Islamic Republic of)
حمله تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار داعش مورد حمایت اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان بوده است
۰۹:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حمله تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار داعش مورد حمایت اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه به 23210 شهید رسید
نیرو‌های اسرائیلی در 24 ساعت گذشته 126 نفر را به شهادت رسانده‌اند.
چرا مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
چرا مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
عاملان حادثه تروریستی کرمان ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال بویی از انسانیت نبرده اند.
۰۹:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عاملان حادثه تروریستی کرمان ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
۰۹:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص می کند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.
همزمان با سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو جنگی آمریکا در آبهای خلیج فارس، دولت ین کشور در قالب سند راهبرد نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۵، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم در جهان متهم کرد. مسئله ای که گرچه موجب تمسخر بسیاری از کارشناسان شد اما در کشاکش مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با ایران نشان داد آمریکایی ها به هیچ وجه بنای دوستی با هیچ دولت و ملتی جز از زاویه نگاه ارباب رعیتی ندارند و اساسا خوی استعماریشان اصلاح شدنی نیست.
انتشار این سند و ادعای جدید واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه تروریسم موجب شد، کند و کاوی در تاریخ یکصد ساله روابط بین الملل و رفتارهای آمریکا در خصوص کشورهای دور و نزدیک این کشور داشته باشیم. کاوشی که نشان داد واشنگتن ید طولایی در بخش تولید ، صدور و مدیریت تروریسم سازمان یافته درجهان دارد.
با نگاهی به عملکرد دولت آمریکا حداقل از یک قرن پیش تا کنون شاهد آن هستیم که هر زمان اقدامات تروریستی دولت این کشور در سطح جهان افزایش بیشتری می یابد به همان میزان هم فعالیت سازمان ها و موسسات رسمی و وابسته آن (نظامی- سیاسی) برای متهم کردن کشورهای دیگر به حمایت از تروریسم گسترش می یابد.
جهان طی نیم قرن گذشته به دریافت نصیحت های دلسوزانه وایضا پدرانه! وسمت وسو دادن های آمریکا در زمینه های مربوط به دمکراسی و حقوق بشر عادت کرده بود که طی چند سال گذشته مبارزه با تروریسم هم به آن اضافه شده است.
به هر شکل از دیدگاه سیاستگذاران کاخ سفید، واشنگتن پیشروی کشورهای جهان در این چنین مسایلی محسوب می شود در حالیکه به اعتراف بسیاری از تحلیلگران بزرگ اگر آمریکا بخواهد خود را در یک مسئله در صف اول و پیشقراول تمامی کشورهای جهان بداند باید آنرا در سردمداری تروریسم جهانی جستجو کند.
این توصیف جمله ای شعاری یا نشات گرفته از یک رویکرد واکنشی نیست بلکه تحلیلی است که نوام چامسکی تحلیلگر برجسته آمریکایی روز ۲۱ اکتبر سال گذشته در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی “انفرمیشن کلیرنگ هاوس” منتشر شد، اعلام نمود.
چامسکی در این مقاله خود به بخش های از تحقیق سازمان اطلاعات روسیه در رابطه با عاملان پشت پرده عملیات تروریستی بزرگ انجام گرفته در جهان که در روزنامه پراودا منتشر شده بود، استناد کرد. تحقیقی که نشان می داد اکثر این اقدامات تروریستی به نحوی به عواملی از آمریکا منتهی می شوند زیرا برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز جای سئوال داشت که این حجم بزرگ از عملیات تروریستی توسط چه سازمان یا طرفی ساماندهی وهدایت می شوند که سازمان اطلاعات روسیه نیز به آن پاسخ داد.
شاید به این مسئله نیز به دید موضع گیریهای شرق وغرب ورسوبات باقی مانده از جنگ سرد و تلاش روسیه برای بازگشت به جایگاه قدرت جهانی تفسیر شود اما اگر شماره ۱۴ اکتبر سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه کنید به طور حتم خواهید دید که تیتر اول آن به گزارشی اختصاص یافته بود که عملیات تروریستی (موفق وناموفق) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بنا به درخواست کاخ سفید را لیست کرده است.
از نکات جالب در این گزاش آن است که در مقدمه آن تاکید شده است این گزارش بنا به درخواست باراک اوباما رئیس جمهور برای مشخص شدن تعداد عملیاتی که با هزینه دولت در کشورهای خارجی انجام گرفته و بررسی دلایل شکست عملیات های ناکام صورت پذیرفته است تا به پویایی چنین اقداماتی در آینده کمک شود!
به هر شکل در هر دوره ای تعدادی از کشورهای یاغی وجود دارند که دولت آمریکا بر خود واجب! می داند تا به جنگ با آنها بپردازد وآنها را مورد سرکوب قرار دهد.
با بررسی اقدامات دولت آمریکا از سومالی درآفریقا تا نیکاراگوئه درآمریکای لاتین واقدامات این کشور در کوبا تا عملیات صورت گرفته در خاورمیانه از افغانستان گرفته تا عراق ، سوریه ، لبنان و در صدر آن عملیات تروریستی انجام گرفته در جمهوری اسلامی ایران چنان حجم بزرگی از اقدامات را به خود اختصاص می دهد که حتی لیست کردن مشخصات این عملیات وتاریخ انجام آن نیز حجم زیادی از زمان را خواهد گرفت.
اما بی تردید تجاوز ناکام به جمهوری اسلامی ایران وزمین گیر شدن متجاوزین درطبس ، حمله تروریستی ۳ جولای ۱۹۸۸ به هواپیمای مسافربری ایرانی که منجر به شهادت ۲۹۰ شهروند غیر نظامی از جمله ۶۶ کودک ونوزاد ، حملات هوایی پهبادهای آمریکایی به تجمع مردم افغانستان ویمن به ویژه به خاک وخون کشیدن عروسی های آنها که بارها ومتعمدانه تکرار شده است واز آن مهمتر جوخه های مرگی که در سال ۱۹۸۱ در کشورهای آمریکای لاتین تاسیس واز سال ۲۰۰۵ در منطقه خاور میانه نیز کلید زده شد وامروز شاهد اوج جنایات آن در عراق وسوریه هستیم ، اقداماتی است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
در اینجا این پرسش مطرح می شود برای کشوری که تنها ۲۳۹ سال از تاریخ حیاتش می گذرد و ۹۳ درصد از این عمر خود یعنی ۲۲۲ سال آنرا در جنگ وتجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده ودوست ودشمن از اقدامات تروریستی اش آگاهی دارند دیگر جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
در ذیل به طور تیتر وار به شماری از اقدامات تروریستی و به عبارت دیگر تروریسم دولتی آمریکا در یک قرن اخیر که در برگ های تاریخ به ثبت رسیده جهت تنویر اذهان مخاطبان گرامی و یاداوری آنچه شاید کمتر به گوش نسل حاضر رسیده است را مرور می کنیم. بدیهی است که ممکن است برخی از اقدامات آمریکا در قالب اقدام تروریستی مستقیم یا غیر مستقیم به دلایل مختلف در این فهرست از قلم افتاده باشد.
۱۹۰۱ — ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا
۱۹۰۲ — حمله به پاناما
۱۹۰۴ — ورود نیروهیا آمریکایی به کره و مغرب
۱۹۰۵ — ورود نیروهای آمریکایی به هندوراس علیه انقلاب این کشور
۱۹۰۵ — حمله به مکزیک (در کمک به دیکتاتور وقت بورویریو دمازبرای سرکوب قیام مردمی این کشور)
۱۹۰۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۰۷ — ورود نیروهای آمریکایی به دومینیکن برای سرکوب انقلاب این جمهوری
۱۹۰۷ — نیروهای آمریکایی در جنگ میان هندوراس و نیکارگوا مشارکت کردند
۱۹۰۸ — نیروهای آمریکایی در خلال انتخابات پاناما در این کمشور مداخله کردند
۱۹۱۰ — آمریکا نظامیان خود را برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوا به این کشور گسیل داشت
۱۹۱۱ — ورود نظامیان آمریکایی به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رئیس جمهور منتخب میگل داویا
۱۹۱۱ — سرکوب قیام ضد آمریکایی در فیلیپین
۱۹۱۱ — مداخله در چین
۱۹۱۲ — حمله و اشغال کوبا
۱۹۱۲ — حمله به پاناما
۱۹۱۲ — حمله به هندوراس
۱۹۱۲ — ۱۹۳۳ — اشغال نیکاراگوا . از این زمان نیکاراگوا به مستعمره ای برای احتکار شرکت های آمریکایی تبدیل شد. در سال ۱۹۱۴ عهدنامه ای در واشنگتن به امضا رسید که براساس ان ایالات متحده آمریکا اجازه می یافت کانالی را میان دو اقیانوس از طریق خاک نیکاراگوا احداث کند و براساس همین عهدنامه چامرور به عنوان رئیس جمهور نیکارگوا نیز تعیین می شد. علاوه براین عهد نامه موافقت نامه های دیگری هم به امضا رسید که هرچه بیشتر دولت و ملت نیکاگوا را به سوی بردگی بیشتر برای آمریکا هدایت می کرد.
۱۹۱۴ — ۱۹۳۴ — هائیتی. نیروهای آمریکایی پس از وقوع چندین انقلاب در هائیتی وارد این کشور کرد و به مدت ۱۹ سال هائیتی تحت اشغال آمریکا در آمد
۱۹۱۶ — ۱۹۲۴- اشغال جمهوری دومینکن به مدت ۸ سال
۱۹۱۷ — ۱۹۳۳ — اشغال کوبا.
۱۹۱۷ — ۱۹۱۸ — مشارکت در جنگ جهانی اول
۱۹۱۸ — ۱۹۲۲ — مداخله در روسیه
۱۹۱۸ — ۱۹۲۰ — ورود نظامیان آمریکایی به پاناما
۱۹۱۹ — ورود نظامیان آمریکایی به کاستاریکا
۱۹۱۹ — حمله به هندوراس
۱۹۲۰ — حمله به گواتمالا
۱۹۲۱ — حمایت آمریکا از گروههای مسلحی که برای براندازی کارلوس گیریرو تلاش می کردند
۱۹۲۲ — مداخله در ترکیه
۱۹۲۲ — ۱۹۲۷ — ورود نظامیان آمریکایی به چین
۱۹۲۴ — ۱۹۲۵ — حمله به هندوراس
۱۹۲۵ — حمله به پاناما
۱۹۲۶ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۲۷ — ۱۹۳۴ — آمریکا چین را به اشغال در آورد
۱۹۳۲ — حمله به السالوادور
۱۹۳۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۴۷ — ۱۹۴۹ — حمله به یونان
۱۹۴۸ — ۱۹۵۳ — حمله به فیلیپین
۱۹۵۰ — حمله به پورتریکو
۱۹۵۰ — ۱۹۵۳ — حمله به کره
۱۹۵۸ — لبنان
۱۹۵۸ — جنگ با پاناما
۱۹۵۹ — نظامیان آمریکایی وارد لائوس شدند
۱۹۵۹ — حمله به هائیتی
۱۹۶۰ — عملیات نظامی آمریکا در اکوادور
۱۹۶۰ — حمله به پاناما
۱۹۶۵ — ۱۹۷۳ — تجاوز خونین به ویتنام
۱۹۶۶ — حمله به گواتمالا
۱۹۶۶ — حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین
۱۹۷۱ — ۱۹۷۳ — بمباران لائوس
۱۹۷۲ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۸۰ — عملیات نظامی علیه ایران در طبس موسوم به پنجه عقاب که باشکست مواجه شد
۱۹۸۳ — دخالت نظامی در گرینادا
۱۹۸۶ — حمله به لیبی و بمباران طرابلس و بنغازی
۱۹۸۸ — حمله آمریکا به هندوراس
۱۹۸۸ — حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی و قتل عام تمامی ۲۹۰ نفر سرنشین این هواپیما
۱۹۸۹ — نظامیان آمریکایی ناآرامی ها در جزایر ویرجین را سرکوب کردند
۱۹۹۱ — عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)
۱۹۹۲ — ۱۹۹۴ — اشغال سومالی و انجام خشونت بسیار مفرط علیه شهروندان این کشور
۱۹۹۸ — حمله به سودان . هواپیماهای آمریکایی به بهانه تولید گاز اعصاب یکی از کارخهانه های ساخت دارو را بمباران کردند
۱۹۹۹ — آمریکا با پوشش ناتو جنگی را علیه یوگسلاوی براه انداخت. بمباران این کشور ۷۸ روز به طول انجامید و یوگسلاوی از هم فروپاشید
۲۰۰۱ — حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده
۲۰۰۳ — حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل
۲۰۱۱ — حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی دیکتاتور قذافی
۲۰۱۱ — حمایت از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه
۲۰۱۱ — اعلام حمایت از رژیم آل خلیفه درسرکوب قیام مردمی این کشور
۲۰۱۵ — اعلام پشتیبانی از آل سعود در جنگ این کشور علیه انقلاب ملت یمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
صد در صد صحیح
واقعا دست تون درد نکند که این همه زحمت و تحقیق کردید
تا ذات خبیث و استعماری غرب را افشا و اشکار کنید
برای ماله کشان غرب و قمپوزسیون کاسب پروژه بگیر برانداز
ممنون .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خدا قوت
جهاد تبیین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مجلس شورای اسلامی از سال 1357 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی ضد انقلاب را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
مجلس شورای اسلامی از سال 1360 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی منافقین را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
مجلس شورای اسلامی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صدام و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله متأسفانه هنوز هم نتوانست بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط انفجار‌های تروریستی در کرمان نقش دارد و دست داشته است.

۱۱:۲۶۱۴ دی ۱۴۰۲ همه کسانی که پشت‌پرده این جنایت هستند، شناسایی و مجازات خواهند شد. جمهوری‌اسلامی پاسخی کوبنده و قاطع به عاملان حادثه تروریستی خواهد داد. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند.
آمریکا، انگلیس و اسرائیل اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی نقش دارند و دست داشتند. آمریکا، انگلیس و اسرائیل عامل اصلی اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی هستند.

بمب‌گذاری در کرمان 100 درصد فقط کار گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بوده است.

اعتراف سناتور آمریکایی: کشتار بی‌رحمانه مردم غزه با بمب‌های ما انجام می‌شود نماینده مجلس سنای آمریکا خواستار قطع حمایت مالی دولت آمریکا از «جنگ غیرقانونی، غیراخلاقی، بی‌رحمانه و عمیقاً غیرمتناسب علیه مردم فلسطین» شد.

تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند

حادثه کرمان کار اسرائیل جنایتکار بود.

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود. غربی‌ها جنایتکار بابت سکوت در برابر جنایات اسرائیل جنایتکار در غزه شرمسار باشند جنگ غزه بزرگترین تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۳ بوده است.

رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند این خباثت با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد.
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.

دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های اروپا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند

در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

و این در حالی است که سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای حقوق بشر سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است سوال اینجاست که پس چرا مدعیان حقوق بشر دست نشانده آمریکا جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به جنایت ضد بشری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است.
قتل‌عام کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه همه‌روزه در مقابل چشمان جهانیان قرار دارد. حالا دیگر عمده مردم دنیا رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی می‌دانند ولی هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود.

بهترین گزینه 100 درصد فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است.

۲۲:۱۵۱۳ دی ۱۴۰۲/ ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳/ داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ انفجار‌ها در خارج از محوطه امنیتی بود بدون شک صهیونیست‌ها در پشت حمله تروریستی کرمان قرار دارند و این نوع کار‌ها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید. مقاومتی که مردم غزه نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند سران این رژیم را عصبانی کرده و با این اقدامات بزدلانه‌ای که انجام می‌دهند می‌خواهند یک سرپوشی بر شکست‌های پی‌درپی خود بگذارند تا به نیرو‌های خود روحیه دهند، اما قطعا مردم ایران و جهان می‌دانند که این حادثه تروریستی زیر سر آمریکا است، چون تروریست‌ها در دامان آن‌ها هستند و این تروریست‌هایی که به مردم کرمان حمله کردند هم از طرف آمریکا حمایت می‌شوند و وسایل در اختیارشان گذاشتند. کسانی که این حمله تروریستی را انجام دادند دشمن ملت ایران هستند و از حاج قاسم بغض و کینه دارند. هیچ انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی نداریم، چون خیلی وقت است که این سازمان‌ها فقط نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و تحت عنوان حقوق بشر هزار جنایت می‌کنند لذا از این‌ها قطع امید کردیم. آدم‌کشی و جنایات وحشتناک خصلت آمریکا و اسرائیل است.
آمریکا و متحدانش هنوز هم از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند.
حادثه انفجار تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار دشمنان داخل کشور بود و با پول آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان بوده است. عاملان حادثه خونین کرمان باید بدون محاکمه اعدام شوند.

دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۵:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
رفتی یه کتاب کپی کردی
چه خبره مختصرومفیدبنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مجلس شورای اسلامی از سال 1360 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی منافقین را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل جنایتکار به همراه ارتش آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 6 ماه بیش از 650 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
امیرعبداللهیان ناتوان و عاجز باید پاسخگو باشد که داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از مرزهای افغانستان و پاکستان وارد خاک ایران شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
از سال 2001 تاکنون در افغانستان جنگ است امنیت ندارد ولی اما در کشور ما جنگ نیست ولی امنیت نداریم ؟
از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی جنگ است امنیت ندارند اما متأسفانه در کشور ما جنگ نیست ولی امنیت نداریم چرا؟
از سال 2011 تاکنون در سوریه جنگ است امنیت ندارد اما متأسفانه در کشور ما جنگ نیست ولی امنیت نداریم اینا همه چراهایی است که کسی پاسخگو نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۰۹:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خر خودتی بایدن، اگه ایران براتون تهدید هست، تهدید دلنشینی هست چون شما با وجود ایران راحت میتونین از کشورهای منطقه پول دربیارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
گروهک تروریستی داعش در خدمت رژیم صهیونیستی است
داعش را آمریکایی‌ها درست کردند، اما امروز این گروهک تروریستی در خدمت رژیم صهیونیستی است، قبلا همین گروهک در سوریه و عراق فعالیت داشت و همه این‌ها نشان از ترس رژیم صهیونیستی از قدرت کشورهای منطقه است.
داعش را آمریکایی‌ها درست کردند، اما امروز این گروهک تروریستی در خدمت رژیم صهیونیستی است، قبلا همین گروهک در سوریه و عراق فعالیت داشت و همه این‌ها نشان از ترس رژیم صهیونیستی از قدرت کشورهای منطقه است.

داعش یک گروه دست‌ساز توسط سرویس‌های سیا ـ انگلیس ـ سعودی‌ها و موساد بوده و هست؛ داعش که با حمایت دولت آمریکا و برخی کشورهای منطقه‌ای و عربی ساخته شد از آشوب‌های سوریه و ضعف ارتش و نیروهای امنیتی در عراق استفاده کرد و توانست بخش‌هایی از خاک سوریه و عراق را اِشغال کند.

داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان سعودی و انگلیس و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و انگلیس و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با هشدار دادند و محکوم کردن و تذکر دادند مشکل جنگ غزه حل نمی شود متأسفانه در این مدت 6 ماه است که بیش از 32 هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار قتل عام شدند و همچنان نیز ادامه دارد.
سران رژیم کودک کش صهیونیستی و هم نظامیان اسرائیلی باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه و مجازات شوند.
سوال اینجاست که پس چرا سازمان ملل ناتوان و عاجز تاکنون اسرائیل جنایتکار را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز تاکنون اسرائیل جنایتکار را تحریم نمی کند.
نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را در سازمان ملل اخراج کنید.
شرایط بهداشت و درمان غزه در آستانه فاجعه قرار دارد 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی ناتوان وعاجز بوده است.
داعش از سال 2011 تاکنون مانند صهیونیست‌ها و آمریکا به دنبال کشتار زنان و کودکان بی‌گناه است.
سوال اینجاست که چرا روسیه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در سوریه و غزه سکوت کرده است؟
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نیست و تاکنون هم نبوده است.
۰۹:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر از سال 2011 تاکنون به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت آمریکا است. از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت رژیم صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سقط شو کفتار پیر مترسک سر جالیز افسار تو دست یه مشت جانی کودک کش است تو از خودت هیچ اراده ای نداری پس خفه شو وغلط زیادی نکن
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون به همراه مزدورانشان به دنبال درگیری با ایران بوده است
۰۸:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون به همراه مزدورانشان به دنبال درگیری با ایران بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بایدن باید قبل از شروع جنگ جهانی محاکمه شود
واشنگتن با دور زدن قوانین بین‌المللی و نادیده گرفتن منشور سازمان ملل، به یک کشور مستقل حمله کرده است. اگر آمریکا یک کشور قانونی است، بایدن باید قبل از شروع کردن یک جنگ جهانی محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ادعای وزیر خارجه انگلیس: تهران به حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها سلاح می دهد/ انگلیس جنایتکار هم همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به رژیم کودک کش سعودی، امارات، رژیم کودک کش صهیونیستی، القاعده، داعش، تکفیری ها و تروریست‌ها سلاح می دهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چقدر زر میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حملات جدید رژیم صهیونیستی به ۲ فرودگاه سوریه فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت ارتش سوریه بوده است. حملات جدید رژیم صهیونیستی به ۲ فرودگاه سوریه فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت دولت ناتوان و عاجز سوریه بوده است.
صهیونیست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و غرب و برخی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی و ترور می زنند.
تجاوزات اسرائیل از سال 2011 تاکنون به سوریه 100 درصد فقط به خاطر کوتاهی سوریه، ایران و روسیه بوده است.
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
این ارتش سوریه ناتوان و عاجز هم متأسفانه از سال 2011 تاکنون شورش درآورده نمی تواند جواب رژیم صهیونیستی بده
جنایت، تجاوز و حمایت هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است.
سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.
نیروهای آمریکایی و هم نیروهای ترکیه ای در خاک سوریه چه غلطی می کنند؟ همکاری سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است. همکاری شورای امنیت سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است.
اسرائیل به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. / اسرائیل و آمریکا با کدام قانون و مجوز به غزه تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 26 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام کرده اند.
حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق با قطعنامه و مجوز رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل بوده است.
منطقه متأسفانه از سال 2001 تاکنون آزمایش سلاح های مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل شده است.
حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در عراق، منطقه، تهدیدی برای حاکمیت ایرانی‌ها است.

آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه حمایت می‌کند.

ایران از سال 2001 تاکنون هزاران بار به پاکستان جنایتکار درباره تروریست‌ ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش هشدار داده بود ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان و ارتش پاکستان درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
حمله سپاه به تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در خاک پاکستان درست بود پاکستان از سال 1982 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
جنایات مدعیان حقوق بشر! مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند. آمریکا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
۰۸:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جنایات مدعیان حقوق بشر!
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
آمریکا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
اروپا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
اروپا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ اروپا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
کشورهای غربی جنایتکاربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند/ حق صلاحیت ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند.
کشورهای غربی جنایتکارکه ظاهردم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتاردرکشورهای دیگربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
آمریکا و کشورهای اروپایی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشردرسراسرجهان هستند وحق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارند وهم حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند.
وقتی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش سوری ها، عراقی ها، لبنانی ها و... را می کشت شما کجا بودید؟
شکست داعش درموصل و دیگرشهرهای عراق، شکست آمریکا ومتحدانش درمنطقه وعراق است.
غربی ها جنایتکار حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند.
غرب بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
غرب بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشرحق ندارد درباره حقوق بشرحرف بزند.
وسازمان های بین المللی هم سکوت کرده اند.
ومجامع حقوق بشری حفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا ومتحدان غربی غیرقابل اعتماد هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه واسرائیل حامی تروریست ها درمنطقه و سوریه ومسئول جنایت های آنان هستند.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا و اسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند.
آل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
۱۲
آخرین اخبار