امام جمعه آبادان:

مسئولان خوزستان سفرهای رئیس جمهور را قدر بدانند

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی گفت : مسئولان استان باید با تلاش برای حل مشکلات استانی قدردان سفرهای مداوم رئیس جمهور به منطقه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه نماز جمعه این هفته در خصوص سفر هشتم رئیس جمهور به استان خوزستان نیز گفت: مسئولان استانی باید توجه و سفرهای مداوم این مسئول به استان را غنیمت بشمارند و در تلاش برای کاهش مشکلات خوزستان گام بردارند.

او از آن ها خواست مشکلات استان را با اولویت بندی به رییس جمهور گزارش دهند و توجه ویژه ای به حل مشکل اشتغال داشته باشند.

او از ارسال نامه به رئیس جمهور برای مشکلات آبادان خبر داد و گفت: تزریق اعتبار فوری به آبادان و خرمشهر برای تکمیل پروژه خاتم النبیاء در این شهرها و آغاز به کارگیری نیروها در فاز ۲ پالایشگاه آبادان از جمله مهمترین مطالبات بنده از رئیس جمهور است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به تقارن حلول ماه رمضان با عید نوروز گفت: مسئولان باید با در تصمیمات درست به گونه ای شرایط را کنترل کنند تا میزبانی از میهمانان نوروزی با رعایت حرمت این ماه صورت گیرد‌.

او با اشاره به برگزاری یادواره های ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و شهدای جهاد گفت: برگزاری چنین مراسماتی به ویژه در زمان حضور حداکثری کاروان های راهیان نور در این منطقه نیازمندی جوانان به شناخت بیشتر شهدا را برطرف می کند.

امام‌ جمعه آبادان باری دیگر انتخابات ۱۴۰۲ را حماسه ای ملی خواند که حماسه سازان آن نامزدها، مردم و مسئولان و بازنده ی آن دشمنان و معاندان بودند.

به گفته او رشد مشارکت در انتخابات امسال در شرایطی بود که دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا مشارکت مردم در این فرآیند به زیر ۲۰ درصد برسد.

او با اشاره به اینکه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت چهار نکته اساسی مقام معظم رهبری در انجام فرآیند انتخابات است از نامزدها خواست در صورت نیاز برای سلامت بیشتر انتخابات به مراجع قانونی مراجعه کنند‌.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.