آزادی ۵۲ زندانی نیازمند اردبیلی در آستانه ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز،۵۲ زندانی نیازمند اردبیلی با مبلغ محکومیت بیش از ۴۱ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

داوزدهمین آیین آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد و۲۲ زندانی با جرایم سبک عمدی، صبح امروز با حضور مسؤولان و خیرین استانی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزارشد.

آیت‌الله عاملی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل در این مراسم مشارکت خیرین در کارهای خیر را قابل تقدیر دانست و گفت: استان اردبیل یک استان عاطفی است و خیرین استان با تکیه به اعتقادات دینی خود با وجود فراوانی مؤسسات خیریه در بحث مشکلات اجتماعی، یاریگر نیازمندان و دولت هستند و در تمامی زمینه‌ها از جمله کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد حضور فعال دارند.

او کمک به آزادی زندانیان غیرعمد را عین خضوع و موجب دفع بلایا و حفظ آبروها دانست و افزود: افراد جامعه همانند اعضای یک خانواده هستند و باید سعی کنیم کارهای خیر در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.گفتنی است که در پایان این مراسم، ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زندانیان آزاد شده از خیرین برتر استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.