قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان گلستان

از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان امروز در مراسمی قدردانی شد.

استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به مشارکت بیش از ۵۴ درصدی مردم استان در این انتخابات گفت: تیر دشمنان برای ایجاد فضای یأس به سنگ خورد.

علی محمد زنگانه تصریح کرد: صداوسیمای استان گلستان در این انتخابات گُل کاشت.

رسول شکری نیا، مدیرکل صداوسیمای گلستان نیز با اشاره به راه اندازی ۶ شبکه اختصاصی در استان، از پخش بیش از یکهزار و ۸۰۰ ساعت برنامه انتخاباتی خبر داد.

سیدعلی مهاجر، رئیس ستاد انتخابات گلستان هم گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در ۱۵ هزار و ۱۵ شعبه اخد رای، در انتخابات ۱۱ اسفند در استان فعالیت کردند.

حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان نیز، دستاورد مهم این انتخابات را تثبیت سرمایه اجتماعی نظام که همان مردم هستند، دانست.

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان هم خاطرنشان کرد: امنیت انتخابات نیز به عنوان یکی از راهبرد‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب، تامین بود.

سردار سید موسی حسینی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هم بر نقش جهاد تبیین در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد.

برچسب ها: قدردانی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار