نیاز امروز جامعه به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان، امیدآفرینی است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان، امیدآفرینی است و می‌توان با کمک در جهت تحقق این مهم گام‌های بزرگی برداشت.

محسن حسین‌میرزایی اظهار کرد: در خصوص چهارشنبه آخر سال به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شود که نسبت به رفتار فرزندان خود مراقبت‌های لازم را داشته باشد تا شاهد حادثه ناگواری در این رابطه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص برگزاری آزمون‌های سال آینده آموزش و پرورش گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها برای برگزاری مطلوب این آزمون‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی، بهره‌گیری از ظرفیت اولیا و مربیان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان، امیدآفرینی است و می‌توان با کمک در جهت تحقق این مهم گام‌های بزرگی برداشت.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی با انتقاد از اینکه لباس فرم دانش‌آموزان هر سال تغییر می‌کند، اظهار کرد: تا جایی که امکان لباس فرم دانش‌آموزان تغییر نکند چراکه تامین لباس در هر سال هزینه‌هایی برای خانواده‌ها به دنبال دارد.

وی ادامه داد: زیبنده نیست در استان بازمانده از تحصیل داشته باشیم از همین رو در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

حسین‌میرزایی گفت: با توجه به اینکه امسال عید نوروز و ماه رمضان همزمان شده است اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان با حفظ حرمت و شان ماه مبارک باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
به جای امید آفرینی تنها و خیالی باید مسولان و نمایندگان استان بامیران چهارمحال بختیاری تلاش کنند استانی که تک شهرستان کوهرنگ ده درصد آب کشور را دارد میتواند دست کم ده درصد صنایع و یا فولاد و غیره را نیز داشته باشد
برای رشد و پیشرفت و شکوفایی استان نهفته در دل زاگرس مرکزیمان همگی باید تلاش و تفکر و برنامه و طرحهای خوب داشته باشیم
آخرین اخبار