رییس کل دادگستری قزوین:

ظرفیت‌های مردمی راهگشای حل مشکلات جامعه است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد راهگشای حل مشکلات است که از این نهاد‌ها و سازمان‌های مردمی به نحو مطلوب بهره‌گیری می‌شود.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: حضور میدانی و اجرایی نهاد‌های مردمی در تمام عرصه‌های کشور تاثیر گذار است و قطعا با هم افزایی مدیران و مشارکت مردم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: موضوع حفظ حقوق بیت المال همچون پیشگیری، یک موضوع فرا قوه‌ای است و همه سازمان‌ها باید به فراخور تکالیفی که بر عهده دارند با هم افزایی برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم تلاش کنند.

شعبانی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مشترک متشکل از واحد حفاظت و بازرسی دستگاه‌های مختلف می‌توان ظرفیت جدیدی را در کنار ظرفیت دستگاه‌ها برای کنترل بازار و رسیدگی به مشکلات جامعه ایجاد کرد.

پیش از این نشست "رزمایش حافظان زمین" با حضور مسئولان حاضر و همراهی ۴۰ ضابط قضایی و ۲۰ خودرو از دستگاه‌های امور اراضی، منابع طبیعی، محیط زیست و اداره کل مسکن و شهرسازی با هدف صیانت از اراضی کشاورزی، منابع طبیعی، آب و خاک برای گشت زنی تا پایان ایام نوروز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.