ساماندهی کاربری اراضی زراعی منطقه دربند مهدی‌شهر

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: رفاه اجتماعی در ساماندهی وضع کاربری اراضی زراعی منطقه دربند مهدی‌شهر مورد توجه قرار گیرد.

محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی اظهار کرد: در موضوع ساماندهی وضع اختلافات موجود پیرامون اراضی ملی و مستثنیات منطقه دربند مهدی‌شهر، نهاد‌های مسؤول پیگیری‌های قانونی را در دستور کار قرار دهند تا چالش‌های پیشروی هموار شود.

وی افزود: نظارت و ساماندهی اراضی دربند در قالب کارگروهی متشکل از نهاد‌های قضائی، اجرایی، امنیتی و انتظامی با رویکرد فراهم‌سازی زیرساخت‌های هوشمندانه و سنجیده در منطقه به‌منظور رفع مشکلات و چالش‌ها بر مدار قانون و البته با سرعت مناسب انجام می‌شود تا از وقوع تصرفات بیشتر جلوگیری به عمل آید.

عبداللهی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از وقوع تصرفات غیرقانونی بعدی، این کارگروه مکلف است با برگزاری جلسات مثمر و تدوین طرحی جامع، برآیند ساماندهی اراضی متصرفی را چاره‌اندیشی کرده و دور از رفتار‌های شتاب‌زده، ساماندهی، حفاظت و حراست صحیح از اراضی را پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: شاکله و اساس این کارگروه حفظ وضع موجود در اراضی کشاورزی، زراعی و باغات است. قرار نیست رفاه اجتماعی مردم تحت تأثیر تبدیل کاربری‌های گردشگری به فضای مسکونی و شهری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.