آغاز طرح نوروزی هلال احمر از امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر از امروز (۲۴ اسفند) و با مشارکت ۲۷۴۰ نفر روز نیرو خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نوروزی هلال احمر کرمانشاه همزمان با سراسر کشور و شروع سفر‌های نوروزی از امروز آغاز می‌شود، گفت : این طرح تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۲۱ پایگاه هلال احمر شامل پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار و با مشارکت ۲۷۴۰ نفر روز نیرو در آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از آمادگی همه امکانات و تجهیزات هلال احمر از جمله خودرو‌های سبک و سنگین، خودرو‌های کمک‌دار، ست‌های نجات، اتوبوس آمبولانس و… نیز یاد و عنوان کرد: پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز به همراه تیم واکنش سریع در آمادگی کامل قرار دارند.

محمدی تاکید کرد: پایگاه‌های هلال احمر همچنین برای اسکان اضطراری در شرایط خاص نیز آماده شده است.

وی از برپایی پست‌های هلال احمر در ورودی شهر‌ها نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۷ پست با حضور داوطلبان جوان در ورود شهر‌ها برای راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه خدمات به آنها پای کار هستند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، فضا‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی، برپایی نماز، فضای دوست‌دار کودک و … از سوی هلال احمر برای مسافران در نظر گرفته شده است.

محمدی با اعلام تلفن ندای امداد هلال احمر به شماره ۱۱۲، گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست‌های مردم می‌باشد و در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی به حوادث و سوانح انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌ها در ایام نوروز، از مسافران خواست حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.