سپهوند: وزیر ورزش آرامش را به ورزش هدیه داد/ امیدوارم فدراسیون‌های المپیکی تعیین تکلیف شوند

مربی تیم‌های دو‌های سرعت و موانع گفت: وزیر ورزش با تصمیم گیری‌های منطقی توانست آرامش را به ورزش هدیه بدهد.

 سیاوش سپهوند مربی تیم‌های دو‌های سرعت و موانع اظهار کرد: وزیر ورزش  با شناخت از تمامی زوایای پیچ در پیچ ورزش کشورمان توانست تصمیم گیری‌های منطقی، علمی و مورد وثوق اهالی ورزش بگیرد و تا حدودی آرامش را به ورزش هدیه بدهد. اما بعد از  شرایط کرونایی و اقداما ت غیر کارشناسی وزیر ورزش قبلی می‌طلبید که ورزش کشور اولین اقدامش برای به ثبات و آرامش رسیدن باشد که این موضوع از طریق وزیر و تیمش در حال اجرا است.

او افزود: البته جا دارد از تمامی دست اندرکاران وزارتخانه تشکر کنم و امیدوارم که در سال ۱۴۰۳ سال پویا، فعال و اقدامات خوبی در عرصه بین المللی صورت بگیرد.  ان شا الله سالی که منتهی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، سال خوبی برای ورزش کشور باشد و با تعیین تکلیف فدراسیون‌های المپیکی و بقیه آنها نظم خاصی به ورزش کشورمان برگردد. در سایه نظم و آرامش ۲ مولفه اصلی پیشرفت ورزشکاران است، که خیلی مهم هست. وزیر ورزش باید در زمان بسیار کم بتواند  به دور از احساسات و هیجانات زود گذر تصمیمات منطقی و کارشناسی بگیرد.

سپهوند در پایان گفت: امیدوارم که در سال ۱۴۰۳ با تعیین تکلیف کردن مدیران استانی و مدیرانی که ضعف دارند کیفیت کار را دوچندان کنیم. همچنین از تمام پیشکسوتان، ورزشکاران و مربیان انتظار داریم که موفقیت در حوزه ورزش را در  سال ۱۴۰۳  رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار