تردد بیش از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از راه های ارتباطی قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی چهار میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۳۳ دستگاه خودرو از راه‌های ارتباطی استان تردد کردند.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ تا پایان ۲۸ اسفند ماه امسال، چهار میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۳۳ دستگاه خودرو از راه‌های ارتباطی استان تردد کردند.

حق لطفی افزود: میزان تردد خودرو‌ها از جاده‌های ارتباطی این استان طی مدت مشابه سال گذشته چهار میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۷۲ دستگاه بود.

وی ادامه داد: در حوزه جا به جایی تعداد مسافران از طریق پایانه‌های حمل مسافر استان هم باید گفت که طی همین مدت ۱۳ هزار و ۸۲۹ مسافر توسط اتوبوس و سواری جا به جا شدند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۶ هزار و ۳۹۳ مسافر بود.

حق لطفی گفت: میزان تردد خودرو‌ها روز گذشته /دوشنبه/ یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۴۸ دستگاه بود که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشت با هفت درصد افزایش روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودرو‌ها و ترافیک سنگینی که هم اکنون با علت مسدود شدن برخی از جاده‌های منتهی به شمال کشور از مرکز و سرریز آن به استان قزوین، به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول سفر، ضمن رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر‌های ناگهانی اجتناب کرده و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.