محدوده حرم مطهر رضوی؛

تمرکز ویژه فعالیت‌های حوزه سلامت در ایام نوروز

دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی آماده است.

محمدیوسف رحمتی جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمرکز ویژه فعالیت‌های حوزه سلامت در ایام نوروز بر محدوده حرم مطهر رضوی بوده و بیمارستان‌ها و داروخانه‌های این اطراف روزانه بازدید می‌شود.

او در بازدید از قرارگاه عملیاتی ستاد خدمات سفر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، افزود: ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر در ایام نوروز از جمله کمیته بهداشت و سلامت در این قرارگاه مستقر و در آن خدماتی در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو به‌صورت ۲۴ ساعته با تمرکز ویژه بر محدوده حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود تا که زائران و مجاوران امام رضا (ع) در این ایام دچار مشکل نشوند.

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از زائران و مجاوران امام رضا (ع) خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی تذکر لازم را به آن فرد بدهند تا مشکل به‌وجود آمده برطرف شود و یا با تماس با تلفن ۳ رقمی ۱۹۰ موضوع را به کارشناسان این حوزه برای پیگیری و برخورد قانونی با فرد متخلف اعلام کنند.

رحمتی بیان کرد: زائران و مجاوران می‌توانند برای اطلاع از مراکز بهداشتی و درمانی فعال در ایام تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی به آدرس اینترنتی safar.mums.ac.ir مراجعه کنند.

او افزود: در این ایام تلفن‌های ۰۵۱۳۱۴۴۹۹۰۸ و ۹ ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم پاسخگوی زائران و مجاوران امام رضا (ع) هستند، ضمن اینکه سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۸۹۱۹۰ و ۳۰۰۰۲۱۹۱ هم برای دریافت نظر، شکایت‌ها و پیشنهاد‌های مردم فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار