تردد ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محور‌های مواصلاتی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و آغاز طرح راهداری نوروزی این اداره کل ۳ میلیون ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

وی افزود: در این بازه زمانی تردد ورودی به استان کرمانشاه ۲۵۸ هزار خودرو و تردد خروجی از استان ۲۵۹ هزار خودرو بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک ۳ میلیون و ۴۹ خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۶۸۷ هزار خودرو است.

وی با اشاره به انجام عملیات برف‌روبی در محور‌های شهرستان پاوه و سنقروکلیایی ادامه داد: در طرح نوروزی این اداره کل کلیه نیرو‌ها جهت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در آماده‌باش کامل هستند و راهدارخانه‌ها برای برای اسکان موقت مسافری نوروزی تجهیز شده است.

سیدشهرام کهریزی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات کاربران جاده‌ای است و هم‌وطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی مطلع شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.