ارائه خدمات ترافیکی به مسافران در طرح نوروزی

رئیس پلیس راه استان گفت : کارکنان پلیس‌راه استان در پاسگاه‌ها و ۱۲۴ تیم گشتی به همراه تجهیزات بروز آماده ارائه خدمات ترافیکی به مسافران در طرح نوروزی هستند.

عبدالحسین زارع رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس سازماندهی شده و به صورت شبانه‌روزی به کلیه محور‌های اصلی و فرعی و روستایی استان اعزام می‌شوند و علاوه بر پاسخ‌گویی به نیاز‌های ترافیکی مسافران نوروزی، با رانندگانی که با ارتکاب تخلف ایمنی تردد سایرین را با خطر مواجه کنند قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی، نظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر، پایش وضعیت راه‌ها و ترددها، مجهز بودن کارکنان به دست‌افزار‌های برخط و دوربین البسه، ترسیم کروکی الکترونیکی توسط کارشناسان تصادفات و ارتباط مستمر با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله اقدامات پلیس‌راه در طرح نوروزی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر امکاناتی که در طرح نوروزی برای پیشگیری از تصادفات به‌کارگرفته شده است، محاسبه هوشمند میانگین سرعت است که علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه، میانگین سرعت آنان نیز از لحظه عبور از یک دوربین تا دوربین بعدی به صورت هوشمند ارزیابی می‌شود.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست سه اصل احتیاط، آرامش و قانونمندی را در رانندگی رعایت کنند تا در کنار لحظات خوش سفر، تردد ایمنی را به دیگران هدیه کنند .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.