اجرای طرح میز کاریابی در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان جویای کار

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح میز کاریابی از طرف معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان جویای کار در حال اجراست که تاکنون در این طرح بیش از ۸۰۰ نفر از مددجویان متقاضی کار، پایش و نیازسنجی شغلی شدند.

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح میز کاریابی از طرف معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان جویای کار ارائه شده است که در آبان ماه سال ۱۴۰۱ مسئولیت اجرای این طرح به مؤسسه خیریه نوید گل یاس مرزبانی، دارای مجوز کاریابی و مشاوره شغلی از اداره کار واگذار شد.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون، بیش از ۸۰۰ نفر از مددجویان متقاضی کار، پایش و نیازسنجی شغلی شدند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در تصریح کرد: طی یکسال گذشته تعداد ۲۰۵ کارفرمای متقاضی جذب نیروی کار به مؤسسه اعلام نیاز کردند. ۵۵۱ فرصت شغلی ایجاد شده و از ۱ هزار ۹۱ مورد اعلام آمادگی مددجویان، ۳۰۸ نفر رسماً به کارفرمایان معرفی شده که ۱۳۰ نفر توسط کارفرما پذیرش و شروع به کار کرده و ۳۵ نفر به صورت فعال و تثبیت شغل شدند.

وی ادامه داد: تعداد ۸۰ نفر به مراکز آموزشی تحت نظارت بهزیستی و فنی‌وحرفه‌ای جهت مهارت‌آموزی معرفی و ۵۰ نفر جهت اخذ تسهیلات خود اشتغالی مشاوره، هدایت و به مرکز مربوطه معرفی شدند. این مرکز به ۷ نفر از مددجویان مشاوره شغلی با انگیزه کارآفرینی ارائه می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.