خروج ۱۳۹ سرنشین لندینگ کرافت در بندرچارک از شرایط اضطرار

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از عملیات موفقیت‌آمیز امداد و نجات شناور لندینگ‌کرافت نوا حامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین در بندر چارک خبرداد.

اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با حضور به موقع و عکس‌العمل سریع تیم عملیات بنادر غرب استان، یک فروند شناور لندینگ‌کرافت که با ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین سکان آن از دست رفته و دچار شرایط اضطرار شده بود از بروز یک حادثه پیشگیری شد.

وی افزود: این حادثه شب گذشته در فاصله یک مایلی بندر چارک اتقاق افتاد که با اعزام به موقع شناور ناجی و تیم عملیات مستقر در بندر چارک از بروز سانحه دریایی جلوگیری شد. 

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان: پس از یدک و انتقال این شناور به اسکله بندر چارک مسافران با شناور جایگزین بندر چارک را به قشم ترک کردند.

مکی زاده افزود: هم‌چنین با اقدام به موقع تیم‌های امدادی بندر شهید رجایی از وقوع یک حادثه دیگر در بندر مسافری پل جلوگیری شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر هرمزگان گفت: در یک حادثه دیگر یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در بندر مسافری پل که بدلیل اتصال برقی دچار آتش سوزی شده بود، توسط اکیپ آتش نشانان اعزامی از بندر شهیدرجایی اطفا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.