بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی وارد سیستان وبلوچستان شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: از زمان آغاز ستاد خدمات سفر استان تا دوم فروردین بیش از ۲۱۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد استان شده‌اند.

محمدهادی طهرانی‌مقدم   اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن ظرفیت‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی متعددی که دارد در ایام نوروز جزو استان‌هایی است که مقصد سفر بسیاری از مسافران به حساب می‌آید.

وی افزود: تا دوم فروردین ماه ۲۱۳ هزار و ۵۹۸ هزار مسافر و گردشگر وارد استان شده اند که از این میان ۲۰۶ هزار و ۳۱۶ نفر گردشگر ایرانی و هفت هزار و ۲۸۲ نفر توریست خارجی بوده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این آمار تعداد ۱۴ هزار و ۵۴ نفر از طریق فرودگاه های سیستان و بلوچستان، سه هزار و ۸۹۹ نفر به صورت ریلی و ۱۹۵ هزار و ۶۴۵ نفر هم از طریق حمل و نقل جاده ای وارد استان شده اند.

به گفته وی؛ جمع کل بازدید از جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان هم ۲۷۲ هزار و ۴۷۸ نفر بوده که در روزهای آتی نیز افزایش خواهد یافت.

طهرانی‌مقدم تاکید کرد: در بخش فروش صنایع دستی نیز با فروش بیش از هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال محصولات و صنایع دستی سیستان و بلوچستان شاهد رشد ۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که نشان از بهبود کیفیت محصولات و عرضه مناسب به علاقه مندان است.

برچسب ها: نوروزی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار