۲۳۶ واحدمسکونی در کهگیلویه و بویراحمد از آب باران تخلیه شد/ امدادرسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:در شبانه روز گذشته تاکنون ۲۳۶ واحد مسکونی در مناطق مختلف استان از آب باران تخلیه شده است.

کاظم فلاحی دوست گفت: در این مدت ۹۰ واحد مسکونی در محلات مختلف شهر یاسوج شامل پیرچوپان ها، مادوان،گوشه،اکبرآباد،نقاره خانه،زردک و شرف آباد از آب خالی شده است.

وی بیان کرد: همچنین شماری از واحدهای مسکونی واقع در مرکز شهر دهدشت، روستای سمغان ازتوابع شهرستان کهگیلویه و مرکز شهر دوگنبدان از آب باران تخلیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از روز گذشته تاکنون ۳۳ تیم عملیاتی پنج نفره با استفاده از ۲۸ خودرو و ۲۳ دستگاه پمپ لجن کش در حال تلاش برای امدادرسانی به سیل زدگان در استان هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین از نجات۲ جوان کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات تنگ شرآبگروه بخش سرفاریاب این استان خبر داد.

فلاحی دوست تصریح کرد: در پی بارش های اخیر براساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتارشدن ۲جوان اطلاع رسانی شد که بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه و یک تیم پشتیبان از جمعیت هلال‌احمر شهرستان چرام به محل حادثه اعزام و پس از طی کردن مسیرهای سخت و نفس گیر و چهار ساعت تلاش، کوهنوردان امداد و نجات اولیه و سپس به فوریت های پزشکی استان انتقال دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.