آزاد سازی ۳۷۹۱ مترمربع اراضی ملی در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از آزاد سازی ۳ هزارو ۷۹۱ مترمربع اراضی ملی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از نقاط شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌ها متوجه شدند، فردی با سند سازی اقدام به تصرف بخشی از زمین دولتی کرده است.

سردار فرشید تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی با اخذ استعلامات حوزه اسناد و مدارک مشخص شد ۳ هزارو ۷۹۱ متر مربع که کارشناسان ارزش آن را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با پی جویی‌های بعدی ماموران مشخص شد زمین تصرف شده متعلق به یک نهاد دولتی است که یک متهم دخیل در این زمین خواری دستگیر و با معرفی به مراجع قضایی از تضییع و زیان‌های بسیاری جلوگیری شد.

سردار فرشید از هموطنان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی را با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار