قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود

وزارت امور خارجه قطر دوشنبه شب تاکید کرد که از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان استقبال می‌کنیم.

به گزارش  خبرگزاری «قنا» قطر، این وزارتخانه در بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که این قطعنامه به آتش‌بس دائمی در غزه منجر شود.

در این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت اجرای این قطعنامه و تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه و مشارکت مثبت و سازنده در مذاکرات جاری تاکید می‌کنیم.

کشور کویت نیز خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه شد و بر ضرورت ملزم کردن رژیم صهیونیستی به آن تاکید کرد.

تصویب این قطعنامه واکنش شدید اللحن برخی مقام‌های رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

در همین راستا، بنی گانتس وزیر اسبق جنگ و عضو کابینه جنگ فعلی رژیم صهیونیستی گفت: قطعنامه شورای امنیت برای ما فاقد هرگونه اهمیت است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: قطر ، نوار غزه ، آتش بس غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : اگر این بلا و مصیبت عظیم نسل کشی منهدم کردن کل یک شهر در یکی از کشورهای ابرقدرت غربی و شرقی رخ داده بود توسط دشمنانشان هر گز به دنبال آتش بس نبودند و تا ته این جنگ می رفتند تا دشمنشان را به خاک سیاه بنشانند نیست نابودشان کنند غزه ایی دیگر وجود ندارد بسیاری از مردم این شهر ۲/۵ میلیون جمعیتی متراکم را کشتار نسل کشیشان کردند این حرامزاده های صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی کاملا منهدم شده اند هیچ زیرساختی وجود ندارد که سالم باشد هیچ یک از اماکن مسکونی تجاری اداری صنعتی امدادی درمانی آموزشی عبادی انتظامی این شهر غزه سالم سرپا نیست از صفر تا صدش را منهدم کرده اند فقط تعدادی از مردم غزه زنده مانده اند که پراکنده آواره شدند و در مرز رفح با مصر در چادر زندگی بسیار سختی می کنند آتش بس برای غزه الزامی است ولی جنگ نبرد با صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربیها که شرکای این حجم عظیم از جرم جنایت بوده اند مستمرا ادامه خواهد داشت تا نابودی کامل رژیم جعلی جنایتکار اشغالگر صهیونیستی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار