توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از شناسایی و توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمد رضا رستمی فرمانده انتظامی شهرستان سیریک  گفت: ماموران انتظامی شهرستان  در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی،  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ۴ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل مشک که در یکی از محور‌های روستایی در حال تردد بودند مشاهده و بلافاصله دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالا اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان خودرو‌ها را رها و با استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی، گفت: خودرو‌ها به یگان انتقال ودر بازرسی از آنها جمعا ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیریک ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان نموده و افزود: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان انتقال گردید.

 سرهنگ رستمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.