برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس در طرح سلامت نوروزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه، تعداد کل تماس‌های برقرار شده با ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی را ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس اعلام کرد.

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های اوژانسی در ایام نوروز، گفت : تعداد ۷۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه بالگرد هوایی در هوانیروز، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب، شرق و مرکز استان و ۶ دستگاه موتورلانس در این ایام کار مأموریت‌ها را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: آمار مأموریت‌ها از ۲۴ اسفندماه با آغاز طرح خدمات نوروزی تا ۸ صبح دهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهشی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه ادامه داد: از آغاز طرح تا به امروز ۳ هزار و ۶۰۶ مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده که در این مأموریت‌ها، ۳ هزار و ۱۳۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع ماموریت‌ها ۸۵۱ مورد حوادث ترافیکی (تصادفات جاده‌ای و شهری)، و ۲ هزار و ۷۵۵ مورد غیرترافیکی (بیماری‌ها و سایر حوادث) بوده است.

به گفته قلعه‌سفیدی، تعداد مصدومین ترافیکی ۸۶۱ و تعداد مصدومین غیرترافیکی ۲ هزار و ۲۷۱ مورد بوده است.

وی، تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی که منجر به مأموریت، راهنمایی و یا مشاوره با پزشک اورژانس شده را ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار