پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه، از ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد خودرو‌های سبک و سنگین در محور‌های استان خبر داد.

سیدشهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری کرمانشاه از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان روز گذشته (سیزدهم فروردین) ادامه داشت، گفت : در این مدت بالغ بر ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید که از این میزان ۱۰ میلیون و ۹۵۹ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سبک و یک میلیون و ۳۳۷ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بود.

وی مجموع خودرو‌های ورودی به استان در این مدت را ۸۷۳ هزار دستگاه و خودرو‌های خارج شده را نیز ۸۸۴ هزار دستگاه اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ثبت بیش از ۶۴۲ هزار تردد در محور بیستون به کرمانشاه، از این مسیر به عنوان پرترددترین محور استان در ایام نوروز یاد کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب داشتیم.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، پیک تردد در محور‌های کرمانشاه را نیز در روز‌های منتهی به پنجم فروردین که اوج سفر‌های نوروزی بود را داشتیم.

کهریزی از جابجایی بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۰۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: از این میزان ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر وارد استان شده و ۶۴ هزار و ۱۹۰ مسافر هم از استان خارج شدند. ۶۲ هزار و ۵۸۷ مسافر نیز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون استان جابجا شدند.

وی از پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه یاد کرد و گفت: در این ایام ۴۵۰ نفر نیروی راهداری به صورت شبانه‌روزی و در قالب گشت‌های ثابت و سیار و یا در راهدارخانه‌ها فعال بودند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.