سرطایفه شاهوزهی حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران را محکوم کرد

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن حمله اسراییل به کنسولگری ایران، خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با این رژیم غاصب شد.

سردار محمد شاهوزهی  ضمن محکومیت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران ایرانی، بیان کرد: خبر به شهادت رسیدن هفت تن از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران در شهر دمشق بسیار ناراحت کننده و حزن انگیز است.

وی افزود: اسراییل غاصب در پی شکست‌های مفتضحانه خود بعد از حادثه هفت اکتبر دست به اقداماتی تلافی جویانه و تروریستی زده و در حرکتی ناجوانمردانه سفارتخانه کشورمان ایران را در سوریه مورد هدف بمباران هوایی قرار داده است.

این سرطایفه ادامه داد: رژیم جنایتکار کودک کش بیش از ۱۷۰ روز است که ملت فلسطین و باریکه غزه را بمباران کرده و بیش از ۳۲ هزار شهید از زن و کودک را به خاک و خون کشیده، ولی نتوانسته حماس و مقاومت اسلامی را ازبین ببرد؛ رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا، خانه‌ها و به غیرنظامیان و کودکان فلسطینی رحم نکرده و رذالت را به حد اعلای خود رسانده است.

وی گفت: این حرکت ددمنشانه را به شدت محکوم می‌کنیم و از مسوولان وقت خواستار انتقام سخت و درسی بزرگ به این رژیم صهیونیستی جنایتکار هستیم.

برچسب ها: طوایف ، محکومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار