آنروا: اسراییل همچنان اجازه ارسال مواد غذایی به شمال غزه را نمی‌دهد

سازمان آنروا بار دیگر از رژیم صهیونیستی بابت جلوگیری از توزیع کمک‌های بشردوستانه در شمال غزه انتقاد کرد.

آژانس امداد و نجات سازمان ملل در امور فلسطینیان موسوم به آنروا، بزرگترین نهاد امداد رسان به نوار غزه محسوب می‌شود. با این حال، رژیم صهیونیستی با هدف تشدید فشار‌ها به غیرنظامیان در حال محدود کردن فعالیت امدادگران در این باریکه است. آنروا اکنون در نقطه اوج نفرت صهیونیست‌ها قرار گرفته است. 

به گزارش الجزیره، سازمان آنروا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اسراییل همچنان به آنروا اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه و غذایی به شمال غزه را نمی‌دهد؛ جایی که قحطی بر مردم غالب شده است. 

این بیانیه می‌افزاید: میزان کمک‌های ورودی به غزه نیز همچنان کمتر از میزان مورد نیاز است به طوری که از ماه مارس تاکنون روزانه به طور میانگین ۱۶۱ کامیون وارد این باریکه می‌شود که آشکارا کمتر از ۵۰۰ کامیونی است که هدف گذاری شده است. 

آنروا با اشاره به توحش رژیم صهیونیستی علیه امدادگران و به ویژه این آژانس، خاطر نشان کرد: متاسفانه ما شاهد جان باختن ۳ تن دیگر از اعضای آنروا در موج جدید جنایات اسراییل بوده ایم. به این ترتیب، شمار شهدای آنروا از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر به ۱۷۶ تن رسید. 

پیش از این سازمان آنرا (Anera) بزرگترین سازمان فعال در زمینه کمک‌های بشردوستانه در غزه پس از آنروا (UNRWA) دیروز اعلام کرد به دلیل حمله اسراییل به امدادگران فعالیت خود در این باریکه را به حال تعلیق درمی آورد.

همچنین امارات متحده عربی از توقف ارسال کمک‌های دریایی به غزه به دلیل نبود امنیت برای امدادگران در این باریکه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۱:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
این کار دهن کجی اشکار به امت بیچاره درمانده و مفلوک عرب است که سردمداران انان حاضر نیستند مرزهای خود را روی اسراییل ببندند
Iran (Islamic Republic of)
رژیم صهیونیستی جنایتکار از سال 1945 تاکنون به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست
۲۱:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی جنایتکار از سال 1945 تاکنون به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست
آخرین اخبار