هشت هزار و ۸۰۰ نفر در تعطیلات نوروز به سینما رفته اند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه هشت هزار و ۸۰۰ نفر در تعطیلات نوروز به سینما رفته اند، گفت : میزان فروش فیلم‌ها در این ایام به پنج میلیارد ریال رسید.

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استقبال خوبی از اکران فیلم‌های نوروزی در سینما‌های کرمانشاه صورت گرفت، گفت : با وجود اینکه اکران نوروزی با ماه مبارک رمضان تقارن داشت امسال استقبال هنردوستان از فیلم‌ها قابل توجه بود.

وی فیلم‌های پر فروش اکران عید را در کرمانشاه به ترتیب تمساح خونی، بی بدن و آپاراتچی اعلام کرد و گفت: پرفروش‌ترین سینما‌های استان به ترتیب سینما‌های آزادی؛ فرهنگ و کافه پاز بود و بهای بلیت سینما‌ها مبلغ ۶۰۰ هزار ریال و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (نیم بهاء) مبلغ ۳۰۰ هزار ریال خواهد بود.

کنجوری در خصوص افزایش بهای بلیت در سال ۱۴۰۳ افزود: باتوجه به اینکه تصمیمات در این زمینه به صورت کشوری اخذ خواهد شد ممکن است در سال جدید افزایش نرخ بلیت نیز داشته باشیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان به اکران عید سعید فطر نیز اشاره کرد و افزود: ان شا الله فیلم‌های خوب و متنوعی برای هفته آینده در نظر گرفته شده که متعاقباً اعلام خواهد شد.

کنجوری از مردم خواست به منظور سهولت در تهیه بلیت سینما‌ها علی الخصوص در روز‌های پیک هفته صرفا به نشانی www.gisheh ۷.ir مراجعه نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.