دیدار مدیرکل امور اتباع استانداری کرمان با اعضای شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر رفسنجان

مدیرکل امور اتباع کرمان با مدیریت و شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

خضری پور مدیرکل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری کرمان با مدیریت و شورای اسلامی خودگردان مهمانشهر رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار عصر روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل اداره کل امور اتباع برگزار گردید.

ملکوتی مدیر مهمانشهر گزارش عملکرد واقدامات یکساله را ارائه و بیان داشت : در سال جدید پروژه های نیمه تمام تکمیل خواهدشد و اولویت مهمانشهر در این سال حمایت از خانوارهای آسیب پذیر ومحروم خواهد بود.

لذا برای اجرای سیاست های اداره کل امور اتباع نیز اعلام آمادگی نمودند.

در ادامه هریک از اعضای شورای اسلامی گزارشی از عملکرد شورا در حدود وظایف محوله ارائه نموده و مسائل و موانع را با مدیرکل در میان گذاشتند.

خضری پور بیان داشت شورای اسلامی خودگردان با رای مردم انتخاب و در حمایت کامل این اداره کل می باشد و ساکنین نیز باید نسبت به اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده شورای اسلامی خودگردان  تمکین داشته و احترام اعضای شوری را حفظ نمایند. ایشان یادآور شدند که شورای اسلامی خودگردان زیر مجموعه مدیریت مهمانشهر و اداره کل امور اتباع مشغول به خدمت می باشد که باید منطبق با ضوابط و مقررات عمل نماید.

وی افزود مدت زمان فعالیت شورای اسلامی خودگردان در حال حاضر ۲ ساله و تا سه سال قابل تمدید می باشد.

وی افزود : تاکنون مردم همراهی بسیار خوبی با شورا داشته اند ، اما در عین حال هرگونه دخالت و ایجاد مانع برای اجرای تصمیمات و برنامه های شورا ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود و با افراد خاطی به صورت جدی برخورد خواهد شد.

در پایان خضری پور سیاست های مد نظر برای سال ۱۴۰۳ و برنامه های اتخاذ شده در راستای تحقق اهداف و چشم انداز مهمانشهر پویا را صادر و انتظارات  خود را به شورا و مدیریت مهمانشهر اعلام نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار