رژه اقتدار دریایی طوفان الاحرار در آستارا

رژه اقتدار دریایی طوفان الاحرار حدود ۲۰۰ فروند شناور صیادی به همراه ۱۰۰ فروند شناور رزمی نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین شرکت داشتند.

فرمانده پایگاه شمال نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار دریایی طوفان الاحرار  برای دومین سال پیاپی و در آستانه روز جهانی قدس در آب‌های ساحلی بندر مرزی آستارا برگزار شده و در این رزمایش بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای بسیج دریایی حوزه غرب گیلان مشارکت داشتند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

ناوسالار محمد باقری اضافه کرد: رزمایش امروز همزمان با کشور‌های اسلامی حوزه مقاومت شامل لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین در هفت منطقه دریایی ایران در شمال و جنوب کشور برگزار شد.

وی افزود: بندر جاسک، چابهار، بندرعباس، عسلویه، اروندرود، بابلسر و بندر مرزی آستارا از مناطقی بودند که امروز رزمایش بسیجیان دریایی را میزبانی کردند.

ناوسالار محمد باقری تصریح کرد: از این ۷ منطقه، بندر عباس، آستارا و اروندرود از مناطق محوری رزمایش بودند که رزمایش زنده از رسانه‌ی ملی پخش شد.

شناور‌های شرکت کننده در این رزمایش پس از اجرای ماموریت‌های فرضی و محوله در حوزه دریا، مقابل جایگاه پیش بینی شده در ساحل آستارا رژه رفتند و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه و فلسطین را محکوم نمودند.

رژه اقتدار دریایی

برچسب ها: رزمایش ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.