شکست غیرقابل جبران اسرائیل در طوفان الاقصی

امام جمعه موقت بیرجند: اسرائیل در جریان طوفان الاقصی شکست غیرقابل جبرانی خورده است.

 حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین در بیمارستان‌ها و خانه هایشان نشانه قدرت و پیروزی نیست.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اسرائیل در جریان طوفان الاقصی شکست غیرقابل جبران خورده، افزود: رژیم کودک کش صهیونیست به دلیل اینکه در برابر مجموعه‌های نظامی حماس نیز شکست خورده است به چنین اقداماتی دست می‌زند.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نقش مردم در جامعه گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولت باید نقش مردم را در جامعه پر رنگ کند تا جامعه پیشرفت کند.

 امام جمعه موقت بیرجند در خصوص حجاب نیز گفت: چالش حجاب را دشمنان با نقشه و دسیسه در کشور ما تحمیل کردند که باید مردم با آگاهی این نقشه را خنثی کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه نقشه دشمن این است که نظام ما را به لحاظ حجاب و عقاید به زمان طاغوت برگرداند افزود: باید با برنامه ریزی و ایجاد زمینه‌های معرفت و تدابیر امنیتی در برخی موارد مانع نفوذ دشمن در این خصوص شویم.

امام جمعه موقت بیرجند در خصوص وقایع و حوادث سیستان و بلوچستان نیز گفت: اقدام به موقع نیرو‌های نظامی، مانع حیله‌های بیشتر دشمنان نظام شد.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: قطعا خون شهدای عزیز ما در آن منطقه پایمال نخواهد شد و در مردم نیز ایجاد بصیرت می‌کند.

وی با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید آوینی سید اهل قلم وی را به عنوان الگو معرفی کرد.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با تاکید براینکه جهان فردا از آن غرب و زورگویان نیست، افزود: عدالت و انقلاب اسلامی ما در آینده فجر عدالت نامیده خواهد شد و به عنوان ضرورت برای جهان خواهد بود.

برچسب ها: اسرائیل ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.