دانشجویان اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان موظف به نام‌نویسی در سامانه سهما شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی تمامی دانشجویان اتباع خارجی دانشگاه‌های سراسر استان در سامانه "سهما" الزامی است.

منصور سعیدی بیان کرد: در راستای تدوین نظام ساماندهی اتباع خارجی بر رویکرد حکمرانی هوشمند الکترونیک دولت و ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع در سایر حوزه‌های مختلف از جمله دانشجویان، تمامی اتباع خارجی موظف به نام‌نویسی در سامانه "سهما" هستند.

وی افزود: به همین منظور دانشجویان دارای شناسه یکتا با مراجعه به سامانه "سهما" سازمان ملی و مهاجرت با ادرس www.irmigrationorg.ir در قسمت دانشجویی نسبت به نام‌نویسی اولیه اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشجویان فاقد شناسه "یکتا" نیز می‌توانند با مراجعه به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و ارائه اسناد و مدارک هویتی معتبر از قبیل گذرنامه یا روادید تحصیلی در طرح مذکور شرکت و پس از ثبت احراز هویت بیومتریک خود و خانواده‌شان، شناسه "یکتا" را دریافت و سپس در سامانه سهما برای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: به جهت ارائه خدمات مطلوب و یکپارچه شدن اطلاعات دانشجویان خارجی کشور، شرکت در طرح مذکور بسیار حائز اهمیت است و چنانچه کوتاهی از جانب دانشجویان خارجی در خصوص این امر انجام پذیرد عواقب آن متحمل ذی نفعان امر خواهد بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار