پیش ثبت‌نام مدارس فقط بصورت علی الحساب انجام می‌شود

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی، فقط بصورت علی الحساب و با شهریه سال تحصیلی جاری امکانپذیر است.

احمد محمودزاده،️ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت:  پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بر اساس شهریه سال تحصیلی جاری (۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲) از اولیای دانش‌آموزان دریافت می‌شود. در این پیش ثبت‌نام بخشی از شهریه از والدین اخذ می‌شود.

وی با بیان  این که شرط‌هایی برای پیش ثبت‌نام وجود دارد، افزود: اگر به هر دلیلی دانش‌آموز در همان مدرسه‌ای که پیش ثبت نام انجام داده ثبت نام قطعی را انجام ندهد، باید تمام شهریه او عودت داده شود.

او افزود: پیش ثبت‌نام اختیاری است و در مدارسی که پیش ثبت‌نام انجام می‌دهند، مدیر مدرسه اصرار بر ثبت نام قطعی ندارد چرا که هر مدرسه‌ای ظرفیت خاص خود را برای ثبت نام دانش آموزان خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
چرا مملکت را جوری کردید که مردم ناچار باشن برن مدارس غیر دولتی ثبت نام کنن؟؟
اون قدیما مدارس دولتی کیفیت خوبی داشتن به همه هم تغذیه رایگان میدادن // اگه قبول نداری برد از بابات بپرس / او حتما خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
چون که شما سال قبل گفته بودید علی الحساب ، اسفند ماه 1402 شهریه مدارس غیر دولتی کشور اعلام شد و 300 درصد افزایش پیدا کرد!!!و مدارس و ادارات در پاسخ میگن که ما همون ابتدا به شما گفته بودیم که علی الحساب هست!!!لطفا شهریه قطعی رو همون ابتدا مشخص کنید و این بازی رو تموم کنید که بعد از چند ماه که دانش آموز در مدرسه بود نرخ جدید اعلام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
احسنت حرف حساب
آخرین اخبار