نوسانات ارزی هنوز بازار خودرو مشهد را تکان نداده است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد گفت: نوسانات ارزی در حال حاضر تاثیری در قیمت خودرو نداشته است و فعلا بازار ثابت است.

حسین حسینی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد درباره وضعیت بازار خودرو گفت: نوسانات ارزی در حال حاضر تاثیری در قیمت خودرو نداشته است و فعلا بازار ثابت است و قیمت‌ها طبق روال گذشته و سال قبل است و جای نگرانی هم نیست.

او با بیان اینکه طبق تجربیات گذشته قیمت کنونی دلار موقتی است افزود: دلار و طلا همزمان گران می‌شود، اما گران‌شدن خودرو به سرعت اتفاق نمی‌افتد و به طور معمول افزایش قیمت از نمایندگی‌های خودرو شروع می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد ادامه داد: در حال حاضر قیمت‌ها در نمایندگی‌ها ثابت است و با همان قیمت‌های قبل واگذاری خودرو انجام می‌شود؛ پس قطعا در بازار هم شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

حسینی بیان کرد: اگر نوسانات ارزی و روند صعودی قیمت طلا و دلار ادامه‌دار باشد قطعا این بازار را تکان خواهد داد و ما شاهد افزایش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی خواهیم بود. اما امیداوریم قیمت دلار از مدار افزایش قیمت خارج شود و به قیمت قبلی خود برگردد.

او تصریح کرد: مردم اطمینانی به افزایش دلار ندارند و بازار را کاهشی می‌دانند؛ همین امر باعث شده بازار خودرو در آرامش باشد. اکنون بازار خرید و فروش خودرو به دلیل کاهش سفر‌ها در آرامش به سر می‌برد و اکنون بیشتر فروشنده است تا خریدار.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد در خصوص میزان تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو تحت تاثیر رکود در این بازار تاکید کرد: طی سه ماه گذشت تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو کاهش یافته است، اما این تعطیلی‌ها در طول سال گذشته زیاد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار