آغاز جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آغاز جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.

بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه با اشاره به سنت برگزاری جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه رمضان، گفت : امسال به مانند سال‌های گذشته، جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را در استان از روز گذشته (۱۷ فروردین) آغاز کرده ایم. 

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال جشن‌های گلریزان را با همکاری دادگستری ها، سازمان زندان‌ها و فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌های استان برگزار خواهیم کرد. 

مدیرعامل ستاد دیه استان با بیان اینکه برپایی جشن‌های گلریزان در استان تا اواخر فروردین ادامه خواهد داشت، گفت: جشن گلریزان در شهر کرمانشاه روز ۲۸ فروردین برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری جشن‌های گلریزان، برنامه‌های جانبی دیگری برای جذب کمک خیرین به منظور آزادسازی زندانیان اجرا می‌شود، گفت: یکی از مهمترین این برنامه ها، برگزاری پویش «رهایی» است که در فضای مجازی آن را برگزار می‌کنیم. 

ترابی تاکید کرد: در این پویش که از ۱۵ فروردین شروع شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، خیرین و علاقمندان به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت بانک صادرات ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ و یا شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۰۰۷ به نام ستاد دیه استان واریز کنند. 

وی تاکید کرد: در شب عید سعید فطر (۲۱ فروردین) طبق روال سال‌های گذشته مراسم جشن گلریزان با همکاری ستاد دیه استان و هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان در محل زورخانه فردوسی برگزار خواهد شد. 

در جشن‌های گلریزان سال گذشته پنج میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان جمع‌آوری شد .

برچسب ها: قوه قضاییه ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار