رئیس مجلس شورای اسلامی:

دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده است

قالیباف گفت: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده و بوی نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) گفت: شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند، برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده و این اقدامات آنان نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف تاکید کرد: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی اضافه کرد: همچنین حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمامی باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در رأس آنان، ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان، آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

قالیباف با بیان اینکه جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقر‌های انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، تصریح کرد: ضمن تشکر از برخورد قاطع و شجاعانه نیرو‌های نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها، از همه نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح خواستارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری کنند.

رئیس قوه مقننه گفت: در پایان ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه‌داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شایسته این ملت را ارائه کنیم و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم. ان‌شاءالله.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که همزمان 3 تا کشورو شخم میزنه
20 تا فرمانده و سردار ایران رو ترور کرده
مستقیم سفارت ایران رو موشک زده
چرا اینقدر از اسراییل میترسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
خدایی قبول کنید که اسراییل خیلی راحت ترورمان میکنه چرا باید به این راحتی باشه پس سربازان گمنام امام زمان عج در چه کارند که جاسوسان اسراییل را دستگیر کنند پدافند روسیه در سوریه چکار میکنه خوبه یک کم به خودمان بیاییم ما ۶۰ سال طول میکشد بایک جنگ ۸ ساله که بتوانیم مثل سردار زاهدی ورحیمی پرورش بدهیم تورا به خدا یک کم فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
درست میگن اسراییل هر کاری دلش خواسته کرده فقط مونده بیاد مستقیم مجلس رو بزنه بعد اینا هنوزم بلدن فقط شعار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
شماها فقط بلدین حرف بزنید و شعار بدید همین مرد میدان فقط حاج قاسم سلیمانی بود و تمام پس کرکره رو بکش پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
دوران خرید سیسمونی از ترکیه و اقامت فرزند شما در کانادا تموم شده خیلی شیک و مجلسی.....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
تیتر گزارش بعدی"جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنوب نوار غزه و شهر خان‌یونس را بمباران کردند"!!!!!
آخرین اخبار