خیران ۴۵ میلیارد ریال به جشن گلریزان اردبیل اهدا کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: خیران در جشن گلریزان اردبیل ۴۵ میلیارد ریال به این ستاد اهدا کردند.

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: بیست و سومین جشن گلریزان کمک به  نیازمند و محکومان جرایم غیرعمد و مالی با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی روز گذشته با حضور جمعی از نیکوکاران نیک‌اندیش در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به جمع‌آوری در مجموع ۴۵ میلیارد ریال در این جشن افزود: مبلغ اهدا شده از سوی نیکوکاران اردبیلی به ستاد مردمی دیه استان نسبت به پارسال حدود ۲ برابر افزایش یافته است.

او بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های نقدی اهدایی از سوی خیران به این ستاد مردمی در قالب جشن‌های گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.

محبوبی اناری افزود: جشن‌های گلریزان ۱۴۰۳ در ۷۲ بخش، ۱۲ شهرستان، ۲۰ شهر و ۴۰ دهستان تابعه استان اردبیل در حال برگزاری است که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان امسال با عید نوروز، جشن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته او، بر این اساس مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل واریز کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.