وداع با شهید مدافع امنیت در زادگاهش بهنمیر

مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا با حضور پرشمار مردم و مسئولان در شهر بهنمیر برگزار شد.

مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا با حضور پرشمار مردم و مسئولان به صورت باشکوهی در مصلی نماز جمعه شهر بهنمیر برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر موسی زاده امام جمعه بهنمیر در این مراسم، گفت: عالی‌ترین مقام در روز قیامت از آن کسی است که به شهادت رسیده باشد؛ خوش به حال خانواده شهید حسین نیا که چنین فرزندی را تربیت کردند و در راه اسلام و قرآن فدا کردند.

او افزود: این شهید در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در هنگام مداحی اعلام کرد برای من دعا کنید که به مقام رفیع شهادت نائل شوم.

حجت الاسلام اصغر موسی زاده در ادامه گفت: شهید والامقام محسن حسین نیا دو یادگار دختر از خود به جا گذاشته است که آن‌ها را به یاد بی‌بی دو عالم، نازنین زهرا و نازنین فاطمه نامگذاری کرد.

تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا امروز یک شنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ از جلوی سپاه بابلسر آغاز و تا میدان شهدا و سپس در زادگاهش روستای روشندان بهنمیر تدفین می‌شود.

ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا اهل در سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی چابهار به شهادت رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.