فرماندار گناوه:

عملیات اجرایی پروژه آموزشی خیرساز در روستای چم‌شهاب گناوه آغاز شد

فرماندار شهرستان گناوه گفت: عملیات اجرایی پروژه آموزشی خیر ساز در روستای "چم‌شهاب" گناوه آغاز شد.

محمد تقی صفری در آئین آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیر ساز ۲ کلاسه امام خمینی (ره) روستای «چم شهاب» شهرستان گناوه با تقدیر از خیر مدرسه ساز این آموزشگاه اظهار داشت: در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری مزین شده است، در شهرستان گناوه نیز با حضور و مشارکت مردم متدین، خیر و نیکوکار کار‌های بزرگی برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار گناوه افزود: احداث مراکز آموزشی و آموزشگاه‌ها و مدارس که مبنای پیشرفت، ترقی، عمران و آبادانی و تربیت نسل آینده ساز برای کشور است از مهمترین کار‌ها و فعالیت‌های در نظر گرفته شده است.

وی گفت: احداث این آموزشگاه ۲ کلاسه در روستای چم شهاب شهرستان گناوه یکی از نیاز‌های ضروری در روستا بود که عملیات اجرایی آن امروز آغاز می‌شود و به همت خیر مدرسه ساز در مدت شش ماه تا یکسال با تمام امکانات احداث و آماده بهره برداری و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار گناوه با تقدیر از خیر نیکوکار این پروژه آموزشی خاطر نشان کرد: خیرین شهرستان گناوه همواره در کار‌های خیر و بزرگ پیشگام و پیش قدم هستند و از آنها دعوت می‌کنیم که برای عمران و آبادانی شهرستان همکاری و همیاری کنند تا شاهد پیشرفت‌های روزافزون شهرستان در همه زمینه‌ها به خصوص در بخش آموزشی و مدرسه سازی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.