در جلسه ستاد خدمات سفر مطرح شد

توسعه کردستان نیازمند رونق گردشگری است

استاندار کردستان گفت: آینده و توسعه استان مستلزم رونق گردشگری است و برای اجرای این امر باید تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم را در نظر بگیریم.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه یکشنبه در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان که در محل سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، گفت:  توسعه گردشگری مستلزم تدوین طرح و اجرای برنامه است هر چند تاکنون نیز ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی شده است.

استاندار کردستان بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و افزود: در راستای توسعه بخش گردشگری، لازم است حمایت‌های بیشتری از بخش خصوصی صورت پذیرد تا گردشگران و مهمانان بیشتری به استان سفر کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما معرفی استان به همه دنیا است، گفت: آینده و توسعه درخشان استان مستلزم رونق گردشگری است و برای اجرای این امر باید تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم را برای آینده در نظر بگیریم.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری هر دستگاه وظیفه خود را به خوبی انجام داده و همچنین بخش‌های خصوصی در حوزه گردشگری و پذیرش میهمانان نوروزی، با میهمان نوازی و مدیریت خوب توانستند رضایتمندی مسافران را کسب کنند که همه این نتایج مثبت، حکایت کننده از روحیه خوب مردم استان است.

استاندار کردستان یادآور شد: مراسم اربعین دو سال گذشته فرصتی مغتنم برای توسعه گردشگری و معرفی استان فراهم‌کرد که موجب افزایش چند برابری گردشگر طی چند ماه اخیر شد.

وی به برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها در مناسبت‌های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: هیچ برنامه‌ای بدون نقص و کمبود نیست ولی با لطف الهی توانستیم بخش عمده از برنامه‌ها را با همت جمعی به نحو احسن برگزار کنیم بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای مردم و گردشگران پیش بیاید.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه شور و نشاط اجتماعی مردم و مسافران در کنار رعایت قوانین و مقرارت در مراسم‌های نوروزی را شاهد بودیم، افزود: بایستی نقاط قوت و مثبت کار‌ها و برنامه‌ها را شناسایی و تقویت و همزمان آسیب‌ها و نقایص را اصلاح و برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.