گرامیداشت شهید صداقت و شهدای راه قدس در خشت برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبر داد: مراسم گرامیداشت شهید محسن صداقت و شهدای راه قدس در شهر خشت برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و خصوصا شهدای اخیر در کنسولگری کشورمان در سوریه گفت: با توجه به منتصب بودن شهید محسن صداقت به بخش خشت شهرستان کازرون در مراسمی یادو خاطره این شهید والامقام و دیگر شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه در خشت گرامی داشته می‌شود.

او در خصوص شهدای مدافع حرم به فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری در خصوص مدافعین و شهدای مدافع حرم می‌فرمایند این شهدا، این جوانان شما که در غربت به شهادت می‌رسند، حقیقت‌های درخشان زمانه ما، رویشِ‌های نسلِ جوانِ مؤمن و نماد ایستادگی جوانان انقلابی دربرابر ابزار‌های تبلیغی دشمنان هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصری کرد: مراسم گرامیداشت شهید محسن صداقت و شهدای راه قدس امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعادت نژاد مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و مداحی مداحان اهل بیت در مصلی نماز جمعه شهر خشت شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او در انتها با توجه به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا در راه امنیت و آسایش امروز جامعه و حقی که بر گردن ما دارند از عموم مردم جهت شرکت در مراسم شهدای مدافع حرم دعوت به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار