ترمینال جنوب انتخاب اول مسافران تهرانی در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران گفت: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از پایتخت را به خود اختصاص داد.

 پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزارنفر برای انجام سفر‌های نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران استفاده کردند.

وی افزود: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، ۸۷۹ هزار مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها، سفر خود را به مقصد شهر‌های مختلف کشور از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران آغاز کردند.

به گفته علیمردانی، این تعداد با استفاده از ۷۰ هزار و ۹۳۲ سرویس مسافربری شامل اتوبوس، سواری، مینی‌بوس و میدل‌باس راهی مقاصد خود شدند که در این میان حدود ۸۸درصد مسافران از طریق اتوبوس‌های بین‌شهری و ۱۲ درصد با سواری کرایه، مینی‌بوس و میدل باس عزیمت کردند.

علیمردانی تصریح کرد: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۳۷۹ هزار نفر (۴۳درصد) را در میان پایانه‌های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری غرب نیز با ۳۰۳هزار مسافر (۳۸ درصد) در رتبه بعدی قرار گرفت.

️وی یادآور شد: بیشترین مقاصد مسافرین خروجی در نوروز ۱۴۰۲ به شهر‌های اصفهان به تعداد ۵۱ هزار مسافر، شهر مشهد با ۳۳ هزار نفر و همدان با ۲۶ هزار مسافر اختصاص داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار