اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه جزییات، زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت : بر اساس نظر کارشناسان غروب روز سه‌شنبه هفته جاری هلال ماه شوال قابل رؤیت بوده و به این ترتیب روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه عید فطر است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه به رسم هرساله نماز عید سعید فطر در استان کرمانشاه و در شهر کرمانشاه نیز برگزار می‌شود افزود: بر اساس اعلام هواشناسی، با توجه به احتمال بارش باران در روز چهارشنبه در صورتی که این روز عید اعلام شود و شرایط جوی به صورتی باشد که در محوطه باز امکان برپایی نماز عید سعید فطر نباشد، مسجد جامع کرمانشاه و مساجد سطح شهر میزبان نمازگزاران خواهند بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که شرایط جوی مساعد و شرایط برپایی نماز مهیا شود، نماز عید سعید فطر مطابق سال‌های گذشته در بلوار شهید بهشتی و راس ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه تدابیر لازم برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر و آیین ویژه این روز در استان اندیشیده شده است افزود: نمازگزاران در روز عید فطر برای شرکت در آیین این نماز به موقع و قبل از زمان اعلام شده برای اقامه نماز حضور داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار