سخنگویان آمریکا: اگر ایران خواهان آتش‌بس در غزه است، به حماس فشار بیاورد

سخنگویان کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا به دنبال شکست‌های پی در پی مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش بس ادعا کردند ایران باید به حماس برای پذیرفتن توافق فشار بیاورد.

سخنگویان کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا در پی حمایت‌های واشنگتن از اسرائیل و شکست‌های پی در پی مذاکرات برای دستیابی به توافق به آتش بس در غزه و عدم اجرای قطعنامه شورای امنیت ادعا کردند: اگر ایران خواهان آتش در غزه است، به حماس برای پذیرفتن توافق روی میز فشار بیاورد.

خبرنگار در نشست خبری «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از او پرسید: مقامات ایران تهدید کرده اند که از اسرائیل انتقام خواهند گرفت و اسرائیل به نیرو‌های خود دستور داده که خود را برای حمله ایران آماده کنند. آیا شما نگران شعله ور شدن منطقه در نتیجه این حمله هستید؟

میلر پاسخ داد: «ما از ۷ اکتبر (۲۰۲۳) نگران افزایش تنش‌ها در منطقه بوده و سعی کرده ایم با تکیه مکرر به دیپلماسی این تنش‌ها را کاهش دهیم. ما به صورت واضح از ایران خواسته ایم که از این حادثه به عنوان بهانه‌ای برای حمله به مواضع و نیرو‌های آمریکایی استفاده نکند و بازهم از آنها می‌خواهیم اقدام تنش زا انجام ندهند.»

خبرنگار دیگری سوال کرد: برخی گزارش‌ها حاکی از این امر است که هدف حمله ایران خود اسرائیل است. آیا این گزارش‌ها دقیق است؟

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پاسخ داد: ما به صراحت به ایران اعلام کرده ایم که نباید اقدام تنش زا چه در داخل اسرائیل و یا هر منطقه دیگر انجام دهند.

خبرنگار دیگری نیز سوال کرد: برخی گزارش‌ها حاکی از این امر هستند اگر در غزه آتش بس برقرار شود، ایران به اسرائیل حمله نخواهد کرد. آیا این گزارش‌ها دقیق است؟

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این گزارش را رد کرد و گفت: «این گزارش‌ها دقیق نیستند و صحت ندارند. ایران پیامی به آمریکا در این خصوص ارسال نکرده است. اما اگر ایران می‌خواهد در غزه آتش بس برقرار شود، می‌تواند به این هدف دست یابد، زیرا مدت زیادی است که از حماس حمایت کرده است. ایران می‌تواند حماس را تحت فشار قرار دهد تا توافقی را که روی میز است، بپذیرد.»

این خبرنگار در ادامه پرسید: اتحادیه اروپا تحریم‌های شرکت «ابر آروان» را لغو کرده است. آیا آمریکا نیز قصد دارد تحریم‌های خود علیه این شرکت را لغو کند؟

میلر پاسخ داد: موضع ما مشخص است. شرکت «ابر آروان» «عامل کلیدی رژیم ایران برای قطع دسترسی مردم ایران به اینترنت جهانی است.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: «شرکت ابر آروان روابط نزدیکی با وزارت اطلاعات و امنیت ایران دارد. مدیران کنونی این شرکت، مقامات کنونی یا اسبق وزارت اطلاعات و امنیت ایران هستند؛ بنابراین این شرکت همچنان از سوی آمریکا تحریم شده است و این تحریم‌ها باقی خواهند ماند. این تصمیم مربوط به خود اتحادیه اروپا است.»

همزمان، «جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید نیز روز دوشنبه به وقت محلی در نشستی تلفنی با خبرنگاران در واشنگتن درباره برخی گزارش‌های ادعایی مبنی بر عدم تلافی تهران در صورت برقراری آتش بس گفت: «واقعا نظری در مورد گزارشی که ادعا می‌کند، ندارم. از پاسخ دادن خودداری می‌کنم و صادقانه بگویم، اگر ایران خواهان آتش‌بس در غزه است، باید تمام راه‌های در اختیارش را برای اعمال فشار بر حماس برای پذیرش توافقی که روی میز است به کار گیرد.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد: «اگر ایرانی‌ها واقعا این را می‌خواهند، ما می‌خواهیم شاهد آغاز فشار آنها بر حماس باشیم. این بهترین نتیجه برای دستیابی به آتش‌بس است.»

کربی ادعا کرد: «ما خواهان آتش‌بسی هستیم که زنان، مجروحان، بیماران، و سالمندان را آزاد کند، و این واقعا تمرکز ما است. اگر آنها در مورد آتش‌بس صادق و جدی هستند باید از نفوذی که بر حماس دارند برای فشار آوردن جهت تحقق پاسخ مثبت به پیشنهاد روز میز استفاده کنند.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره حمله احتمالی ایران به اسرائیل برای تلافی حمله تل آویو به کنسولگری تهران در دمشق و شهادت ۲ مستشار نظامی ایران و ۵ افسر همراه آنان گفت: «ایران تهدید‌های بسیار علنی علیه اسرائیل کرده است و یکی از مواردی که رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، گفت این بود که دولت اسرائیل می‌تواند بر پشتیبانی آمریکا برای هرگونه نیاز دفاع از خود در برابر تهدیدات مستقیم ایران علیه اسرائیل حساب کند.»

کربی ادامه داد: «نه فقط نیرو‌های ما، بلکه نیرو‌های دیپلماتیک ما نیز در عراق و سوریه دائما در معرض تهدید هستند و ما این موضوع را جدی می‌گیریم؛ بنابراین ما اقدامات حفاظتی مناسبی را انجام می‌دهیم و برپایه تغییرات، نوع پاسخ متناسب را آماده داریم و این موضع تغییر نکرده و نخواهد کرد. ما تهدید علیه مردم‌مان را جدی می‌گیریم و می‌دانیم که آن گروه‌هایی که چنین حملاتی را انجام می‌دهند، توسط سپاه پشتیبانی، تجهیز و تأمین مالی می‌شوند.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد: رئیس سیا برای انجام "یک دور جدی مذاکرات" در قاهره بود. در پایان مذاکرات روز گذشته در قاهره، طرحی به حماس ارائه شده که پاسخ به آن نیازمند چند روز زمان خواهد بود.

کربی تصریح کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علاوه بر درخواست از نخست وزیر اسرائیل در تماس هفته گذشته خود، برای تقویت مذاکرات و رسیدن به توافق آتش بس، نامه‌هایی به امیر قطر و رئیس جمهور مصر ارسال کرد تا از آنها بخواهد که «حماس را برای اجرای توافق تحت فشار قرار دهند.»

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات اسرائیل جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. پس آمریکا شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات اسرائیل جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. پس انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
پیام تهران به واشنگتن: اگر مداخله کنید پایگاه‌هایتان را با خاک یکسان می‌کنیم
برخی رسانه های غربی و عربی گزارش کرده اند که تهران به واشنگتن پیام داده است که اگر آمریکا در درگیری بین اسرائیل و ایران مداخله کند، نیروهای آمریکایی در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سخنگویان آمریکا: اگر ایران خواهان آتش‌بس در غزه است، به حماس فشار بیاورد

غربی ها و صهیونیست های که در کشتار ملت فلسطین و سرداران ایرانی دست دارند، شیطان زاده و حرامزاده هستند. به حرف حرامی های شیطان صفت گوش ندهید. هر آنچه را که مقام معظم رهبری فرمودند باید اجرا شود.
تنبیه تنبیه تنبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
جالبه. اونها بابت ضربه به جمهوری اسلامی ایران چندتا بدهکارند بعد میاد میگه شروط ما هم در مذاکرات بپذیرید. خودش رو خر فرض کرده یا مردم رو. مگه صلح و آتش بس با عدم عقب نشینی از غزه امکان پذیره؟ انشاالله ایران کاری میکنه که مجبور به عقب نشینی بشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
اعتراف لاپید: دولت آمریکا نگران کارشکنی نتانیاهو درباره آتش‌ بس غزه است
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سگتو زنجیر کن، خود به خود صلح می‌شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تنها راه آرامش غزه این است که آمریکا دست از حمایت اسرائیل بردارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه ایران دست و پا بسته مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اگر صهیونیست آمریکایی نمیخواد نابود بشه به اسرائیل فشار بیاره
Iran (Islamic Republic of)
جهان شاهد عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بین‌المللی است
۱۶:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
جهان شاهد عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بین‌المللی است
Iran (Islamic Republic of)
درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد
۱۶:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست‌ها سخنگوی جنبش جهاد اسلامی را ربودند
Iran (Islamic Republic of)
جو بایدن با آتش بازی می‌کند. نتانیاهو با آتش بازی می‌کند.
۱۴:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
جو بایدن با آتش بازی می‌کند.
نتانیاهو با آتش بازی می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
حتما چوب درخت این آتش مثل بقیه کارها اون هنوز کاشته نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
تماس‌های بی مورد و بی ارزش تلفنی امیرعبداللهیان با همتایان در ۵ کشور منطقه

در حمله روز سه‌شنبه تروریست‌های جیش‌الظلم به دو خودرو نیروی انتظامی در محور سیب و سوران - مهرستان در سیستان و بلوچستان ۵ مامور فراجا به شهادت رسیدند.
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره متأسفانه تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
یعنی قشنگ میشه معنای ترول کردن رو تو بخش نظرات دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
یه بازنشسته مخابرات هست میاد همیشه ۲۰۰ تا کامنتای تکراری بی ربط میزاره همشم تایید میشه
سایت رو کرده بازیچه ی خودش انگار کودکستانه اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
به ما ربطی ندارد آتش بس وغیرآتش بس چه سودی به حال ماداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
از بس بی رگی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
تو و امثال تو هیچ فرقی با تروریست های کودک کش صهیونیست و آمریکایی و انگلیسی نداری،،شماها از حیوانات پست تر حقیر تر و خاک بر سر تر هستید،،حیوانات در مقابل شما شرف دارند..تو و امثال دست های نجستون به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده هست..لعنت خدا بر شما بی وجدان های شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ازطرف ما هم به مسئولان ایران بگه ایران خودرو وسایپا رو هم تعطیل کنند از دو جنگ غزه واکراین بیشتر کشته داده
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند
۱۱:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
قطعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
عزیزم توی قسمت نام یک اسم یا اصلا چیزی ننویس توی قسمت پایین تر شعارهای رو بنویس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
اشتباهی نظر منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
50 درصد کشورهای اسلامی عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها هستند.
50 درصد کشورهای وابسته به آمریکا عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
از سال 1389 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که داعش از آمریکا دستور می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به ۶۲ کشته و ۱۴۵ زخمی رسید
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسوولیت حادثه تروریستی مسکو را بر عهده گرفت
آمریکا و متحدانش در حمله تروریستی به سالن کنسرت شهر کروکوس در پایتخت روسيه نقش دارند و دست داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل
اگر در صورت آمریکا از اسرائیل حمایت کند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم صهیونیست‌ها جنایتکار باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند. اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت.
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم جو بایدن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار افغانستان، عراق، لیبی و سوریه را ویران کرد/ اسرائیل جنایتکار یک توطئه علیه منطقه عربی است
۱۱:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار افغانستان، عراق، لیبی و سوریه را ویران کرد/ اسرائیل جنایتکار یک توطئه علیه منطقه عربی است
Iran (Islamic Republic of)
کاری که اسرائیل و با حمایت همه جانبه دولت آمریکا در غزه انجام داد، نسل کشی است
۱۱:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کاری که اسرائیل و با حمایت همه جانبه دولت آمریکا در غزه انجام داد، نسل کشی است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
وقاحت نجومی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ما زورمون به هیشکدوم از دو طرف نمیرسه و تو عمل انجام شده قرار گرفتیم و محالف اینهمه کشت کشتاریم ولی موظفیم از مظلوم دفاع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چی فکر کردی

بعدا میفهمی که قدرتمون چقدره
فعلا به ساده انگاریت ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مثل اینکه ما یه چیزی هم بدهکار شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای فلسطینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
حمله موشکی از سوریه به جولان اشغالی
حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بی‌پاسخ نمی‌ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کربی جان ! همش گیر همون اگر هست که گفتی. !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار به نسل‌کشی در غزه پایان دهند
۰۹:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار به نسل‌کشی در غزه پایان دهند
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه به 33 هزار و 265 نفر رسید
۰۹:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه به 33 هزار و 265 نفر رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تا کی دنیا در برابر یاغی گری آمریکا منفعل خواهد ماند دوران سلطه آمریکا باید به هر طریق خاتمه پیدا کنه باید جهان علیه آمریکا و انگلیس متحد بشوند و حق وتو را از آن بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.

آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال از تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم از تروریست های داعش در افغانستان کمک و حمایت می کنند. کاخ سفید، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.

جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند.

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که متاسفانه از سال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز اسرائیل را ندادند چرا؟ چرا ارتش اسد جواب اسرائیل رانمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی
آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت ضد بشری است
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت غیر قانونی است است و نقض حقوق بشر بوده است
آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه تسلیحات تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
که دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه است.
مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویستمین محموله کمک‌های تسلیحاتی و نظامی خود را به دست ارتش کودک‌کش اسرائیل رساندند و در بیش از دو ماه گذشته، از هیچ‌گونه حمایت نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، رسانه‌ای از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری فروگذار نکرده‌اند.
تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار بیرحمانه قریب به 33 هزار غیر نظامی که حدود 15 هزار نفر از آنان کودکان مظلوم هستند، شریک جرم بوده و قطعا تبعات هر گونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه رژیم آمریکا و اسرائیل غاصب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
۰۹:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
۰۹:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای عربی جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
امریکای تروریست و جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد
۰۹:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد
شورهای غربی به بهانه آزادی اندیشه، اقدامات ضد اسلامی را مشروع، تأیید و تشویق کردند.
اسلام‌هراسی و بیگانه‌ستیزی که جوامع غربی را مانند یک گیاه سمی در برگرفته، یکی از بزرگترین تهدیدات علیه حقوق بشر به شمار می‌رود.
بدون ‌تردید مسلمانان به عنوان اکثریت مهاجران، بیشترین آسیب را از بیگانه‌هراسی، نژادپرستی و فاشیسم متحمل می‌شوند.
هم اکنون به شکل آشکاری شاهد زیر پا گذاشته شدن منشور جهانی حقوق بشر در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم.
متاسفانه پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه برخلاف نظر دیگر اعضای شورای امنیت تنها با رای منفی آمریکا رد شد. آیا چنین عدالتی ممکن است؟
اسرائیل حمایت نامحدودی از غرب دریافت می‌کند، ظلم می‌کند و قتل‌عام‌هایی انجام می‌دهد که مایه ننگ بشریت است.
واشنگتن از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و ما در مقابل آمریکا و همه کشورهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند، خواهیم ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
شورای امنیت سازمان ملل در انجام مسئولیت اصلی خود ناکام مانده است
۰۹:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شورای امنیت سازمان ملل در انجام مسئولیت اصلی خود ناکام مانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سکوت جامعه جهانی در قبال حملات وحشیانه اسرائیل قابل قبول نیست
درباره نسل‌کشی در غزه سکوت نمی‌کنیم
بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی نسل‌کشی در غزه بوده است.
اسرائیل از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند
که اسرائیل در حملات هوایی که منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی در غزه شده از سلاح‌های ساخت آمریکا استفاده کرده است.
که یک سیستم هدایت تسلیحاتی ساخت آمریکا در دو حمله هوایی اسرائیل در غزه در ماه اکتبر که گفته می‌شود در آن 43 غیرنظامی کشته شدند، استفاده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سردمداران جنایتکاران روزی تاوان این دست درازی و ظلم و جنایت‌ها رو شدید پس خواهید داد روزی میرسه که مثل سگ از سرزمین‌ها میندازن بیرون و محاکمه میکنن. بالاخره مردم فلسطین اقتدار میگیرن و تلافی خواهند کرد بالاخره پایان عمرسیه سفید هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
با سلام، رییس جمهور آمریکا گفته که آنها با رژیم غاصب ایستاده‌اند، یعنی نابودی صهیونیسم را نابودی آمریکا میداند. این در حالی است که ایالات متحده زودتر نابود، و به هر حال تکلیف نظام نوین جهانی تا ۱۷ سال دیگر روشن خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۷:۲۸-۱۸ آذر ۱۴۰۲۸۶۱۶۴۵۳
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد
ایالات متحده آمریکا پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد.
ایالات متحده آمریکا دقایقی پیش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد. ۱۳ عضو شورا به این قطعنامه رأی موافق دادند. انگلیس به آن رأی ممتنع داد و آمریکا آن را وتو کرد.

رأی‌گیری بر سر این قطعنامه با توجه به تلاش چند کشور عربی برای مجاب کردن آمریکا به امتناع از وتوی آن به تعویق افتاده بود. وبگاه شبکه خبری بلومبرگ ساعاتی پیش گزارش داد کشور‌های عربی در حال انجام آخرین تلاش‌ها برای همراه کردن آمریکا در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه هستند.

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن گفت: «آمریکا آنجا نیست و به همین خاطر است که ما اینجا آمده‌ایم- ما می‌خواهیم با شریکان آمریکایی‌مان تعامل کنیم با یگوییم که توقف تجاوزگری‌ها به نفع آمریکا و به نفع صلح جهانی است.»

وزیر خارجه اردن این اظهارات را در کنار وزیران خارجه عربستان سعودی، قطر، مصر، ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطینی مطرح کرد.

رابرت ای. وود، معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت گفت که واشنگتن از درخواست‌ها برای آتش‌بس فوری حمایت نمی‌کند. او مدعی شد چنین اقدامی بذر جنگ بعدی را می‌کارد.

آمریکا از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است.

دولت جو بایدن در هفته‌های آغاز جنگ در برابر درخواست‌های مستمر برای کمک به برقراری آتش‌بس در غزه گفته بود که کاخ سفید تنها از «وقفه‌های جنگی» در غزه حمایت می‌کند و طرفدار آتش‌بس که می‌تواند به نفع حماس تمام شود نیست.

این در حالی است که فعالان حقوق بشر و برخی از سیاستمداران حزب دموکرات بار‌ها از بایدن خواسته‌اند اسرائیل را برای پایان عملیاتی که به کشته شدن هزاران غیرنظامی منجر شده تحت فشار قرار دهد.

پائول او براین، از مقام‌های عفو بین‌الملل چهارشنبه هفته پیش گفت: «وقفه‌های کوتاه‌مدت برای برآورده کردن نیاز‌های میدانی و رسیدگی به وضعیت حقوق بشری در غزه کافی نیستند.»

او براین گفت: «آمریکایی‌های بیشتر و بیشتری خواستار این آتش‌بس هستند.» طبق نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط موسسه مورنینگ کانسالت انجام شده ۵۳ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی گفته‌اند که از برقراری آتش‌بس دائم در غزه حمایت می‌کنند.

حملات شدید رژیم اسرائیل در غزه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به شهادت بیش از ۱۷ هزار فلسطینی در غزه منجر شده که اکثر آن‌ها غیرنظامی هستند.. این آمار‌ها به ویژه با گسترش عملیات رژیم اسرائیل به منطقه جنوب غزه رو به افزایش هستند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصار‌های مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستا‌ها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا غلط کرده با نتانیاهو
۰۹:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا، شیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
جو بایدن ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است. نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است در حالی که خود آمریکا به دلیل حمایت از اسرائیل یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر می باشد، متهم کردن دیگران به نقض حقوق بشر و سپس وضع تحریم بر آن‌ها، از طرف آمریکا غیر قابل توجیه و غیر منطقی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است. اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است. که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بود حق وتو سازمان دیگه هیچ خاصیتی ندارد در اصل حق وتو توهین برای ۱۹۰ کشوردیگر جهان است و سازمان تاکنون هیچ کارایی نداشته تنها ابزاری دست این پنچ کشور چون این پنچ کشورسلاح هسته ای دارند پس دراصل سازمان ملل فقط مال این پنچ کشور است ولاغیر پس بهتر دیپلمات های سایر کشورهای جمع کنند وبه کشورهای خودشان برگردند چون نهادی که توسط این کشورها گروگان گرفته شده بچه درد می خورد جز گسترش ناعدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست ها، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تنها در چند ساعت گذشته ۳۱۳ شهید و ۵۵۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد زیادی از جان‌باختگان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها رها هستند. شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد. آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا به عنوان شریک کنونی اسرائیل در کشتار جمعی و پاکسازی نژادی؛ تاوان سنگین این مشارکت و نیز برقراری پل هوایی تجهیز تل آویو به مهمات و موشک‌های قاتل و اعزام ناو‌های جنگی و بیش از دو هزار تفنگدار دریایی برای ممانعت از فروپاشی رژیم صهیونیستی را خواهد داد. آمریکا نمی‌تواند در غزه و کرانه باختری و حتی در جهان عرب تصمیم گیرنده باشد و شکست آن مشابه آنچه در افغانستان رخ داد، نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تنها کسی که این وسط مقصر نیست اسراییله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شماها که عرضه برقراری آتش بس را ندارید فقط دنبال باج گیری هستید
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد چرا؟
۰۹:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
خخخخخخخخ
جوک سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اگر آمریکا جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی از اسرائیل جنایتکار فوری و سریع قطع کند و مشکل آتش‌بس در غزه حل وفصل می شود و حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بی شرفهای کفتار صفت چرا شماها رژیم کودک کش را تحت فشار قرار نمیدهید سقط بشید کثافتهای ادم کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
با توجه به اینکه تروریست‌های جیش‌الظلم از سمت مرزهای پاکستان وارد کشور می‌شوند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که تعداد شهدای فلسطینی تاکنون از مرز ۳۳۰۰۰ نفر فراتر رفته است، و هزاران نفر همچنان زیر آوار مفقود هستند، زیرا هیچ فردی نتوانست اجساد آنها را پیدا کند. به نوشته این وب سایت، کودکان و زنان بیشترین تعداد شهدا را تشکیل می‌دهند و ارقام نشان می‌دهد که بیش از ۱۳۸۰۰ کودک در جنایات روزانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه شهید شده اند.
که اکنون ۱۷۰۰۰ کودک فلسطینی از والدین خود جدا شده اند. تعداد مجروحان از ۷۵۸۱۵ نفر فراتر رفت و هلال احمر فلسطین می‌گوید حدود ۱۰۰۰ کودک یک یا هر دو پای خود را از دست داده اند.
بمباران و گرسنگی
با توجه به ادامه بمباران و محاصره که از هر سو به نوار غزه تحمیل شد، قحطی گریبان ساکنان این باریکه به ویژه در شمال را گرفت. بر اساس گزارشی که در وب سایت الجزیره منتشر شده است، حدود ۲.۲ میلیون نفر از مردم غزه با قحطی روبرو هستند. الجزیره افزود: بسیاری از نوزادان و کودکان به ویژه در شمال غزه به دلیل خشکسالی و سوء تغذیه جان خود را از دست داده اند، در حالی که اسرائیل همچنان از رسیدن تیم‌های امدادی جلوگیری می‌کند.
هفته گذشته، رژیم صهیونیستی ۷ خارجی را که به عنوان بخشی از تیم آشپزخانه مرکزی جهانی که در مأموریت‌های بشردوستانه بودند را کشت و باعث غوغای جهانی علیه نیرو‌های اشغالگر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمار کلیدی درباره نسل کشی فلسطینیان طی ۱۸۵ روزی که از جنگ می‌گذرد منتشر ساخت.
طی ۱۸۵ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد ۳۳ هزار و ۲۰۷ غیرنظامی به دست ارتش اسرائیل کشته شده اند که از این میان ۱۴ هزار و ۵۲۰ تن از آنها کودکان بوده اند. این در حالی است که دستکم ۷ هزار نفر هنوز زیر آوار‌ها مانده اند که به احتمال فراوان باید آنها را نیز در شمار شهدای جنگ در نظر گرفت.
نظامیان صهیونیست طی عملیات نظامی خود در غزه ۴۸۵ کادر درمانی را به شهادت رسانده اند. همچنین بیش از ۷۵ هزار و ۹۳۰ فلسطینی نیز در این جنگ مجروح شده اند. متاسفانه ۱۱ هزار فلسطینی با جراحات شدیدی مواجه هستند که در صورت مداوا نشدن در خارج از غزه، جان آنها تهدید می‌شود.
از زمان آغاز جنگ، بیش از ۱۷ هزار کودک فلسطینی یک یا هر دو والدین خود را از دست داده اند که نشان دهنده آسیب‌های جدی است که این کودکان به واسطه جنگ متحمل شده اند.
بیش از یک میلیون تن از آوارگان فلسطینی اکنون به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند. نظامیان صهیونیست تاکنون ۳۱۰ تن از کادر درمان و ۲۰ خبرنگار را بازداشت کرده اند. از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه بیش از جنگ، اکنون ۲ میلیون نفر از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی از همان روز‌های نخست آغاز جنگ غزه با هدف نسل کشی در این باریکه اقدام به بمباران گسترده زیرساخت‌ها و اماکن غیرنظامی فلسطینیان با هدف مجبور ساختن آنها به مهاجرت اجباری کرد. گرچه نهاد‌های بین الملل بار‌ها نسبت به وقوع نسل کشی در این باریکه هشدار داده اند، اما مقامات غربی به ویژه آمریکا همچنان به حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
فلسطینی ها از ایران فرمان نمی‌گیرند آن‌ها مستقل عمل می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های خود تحت کنترل ایران نیستند.
۰۸:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
فلسطینی ها از ایران فرمان نمی‌گیرند
آن‌ها مستقل عمل می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های خود تحت کنترل ایران نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
عملکرد و رفتار برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی را قبول نداریم چون به خاطر که متأسفانه همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی و هم آمریکا و مزدورانشان همکاری می کنند و هم در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 7 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 7 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
باید آتش بس اجرا و دائمی شود
اسراییل نه نابود میشه نه شکست میخوره
بعضی از مسئولین نادان کشور گفتن اسراییل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه ولی دیدیم که کل غزه رو شخم زد.پدر ایران رو هم دراورد.کنسولگری و ۸۹ درصد سردارهای ایران رو هم در سوریه قلع و قمع کرد
Iran (Islamic Republic of)
داعش و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند. گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
۰۸:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
داعش و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
Iran (Islamic Republic of)
رژیم آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود
۰۸:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
رژیم آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود
ما در انتظار روزی هستیم که حاکمیت رژیم شیطانی آمریکا به‌عنوان جنایتکار جنگی با اشد مجازات روبه‌رو شوند.
آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با هدف مخدوش‌سازی چهره تابناک اسلام عزیز، نقشه شوم خود را از طریق به‌راه‌اندازی گروه‌های تروریستی، تکفیری و بروز و ظهور جنایات دهشتناک ضدبشری و انعکاس آن به همه نقاط عالم در منطقه حساس غرب آسیا و میان کشورهای اسلامی عملی نمودند و ضمن نابودی و تضعیف شدید زیرساخت‌ها و بنیه‌های اقتصادی و اجتماعی کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و یمن و به خاک و خون کشاندن صدها هزار انسان بی‌گناه همه تلاش خود را برای نشان دادن چهره تاریک از اسلام عزیز به نمایش گذاشتند.
از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، همه توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در برابر انقلاب اسلامی از قبیل تجزیه کشور، کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها از یک طرف و شکستن مقاومت اسلامی در منطقه، از قبیل جنگ با حزب‌الله قهرمان، تصرف و تجزیه عراق و سوریه و سایر کشورها از طرف دیگر همگی بر اثر مقاومت و پایداری مردم و هدایت‌های رهبری انقلاب با ناکامی و شکست مواجه شده است و این درس بزرگ تاریخی برای همه ملت‌ها و دولت‌هایی است که می‌توان در برابر ظلم ظالمان ایستاد و پیروزی را از آن خود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
از سال 1389 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که داعش از آمریکا دستور می گیرد.
۰۸:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
از سال 1389 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که داعش از آمریکا دستور می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
عاملان حمله مسکو با اوکراین تماس داشتند
افرادی که حمله تروریستی در حومه مسکو را مرتکب شدند، با اوکراین تماس داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا، اسرائیل،داعش، هر سه یک هدف را دنبال می کنند
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا، اسرائیل،داعش، هر سه یک هدف را دنبال می کنند
آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به ۶۲ کشته و ۱۴۵ زخمی رسید
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسوولیت حادثه تروریستی مسکو را بر عهده گرفت
آمریکا و متحدانش در حمله تروریستی به سالن کنسرت شهر کروکوس در پایتخت روسيه نقش دارند و دست داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100 درصد فقط عامل اصلی حمله تروریستی در روسیه بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا از داعش برای بی‌ثباتی در مسکو استفاده می‌کند
قامات آمریکایی از شبه نظامیان داعش برای بی ثبات کردن اوضاع مسکو استفاده می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
تروریست ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در استان سیستان و بلوچستان بدون محاکمه فوری و سریع باید اعدام شوند.
۰۸:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تروریست ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در استان سیستان و بلوچستان بدون محاکمه فوری و سریع باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این حیوانهای بدون شاخ ودُم دوباره به حرف آمدند اینها بچه پولدارهای متکبر هستند که فکر میکنند هرچه بگویندوباید همان شود متاسفانه باپول سازمان ملل را هم خریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت آمریکا و متحدانش است و هم با کمک مالی برخی کشورهای عربی از طریق خاک پاکستان وارد شهرستان زاهدان و سیستان و بلوچستان می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
جنایت آمریکا و اسرائیل و داعش بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند
۰۸:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
جنایت آمریکا و اسرائیل و داعش بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل
اگر در صورت آمریکا از اسرائیل حمایت کند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم صهیونیست‌ها جنایتکار باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند. اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت.
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم جو بایدن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بیش از ۶ ماه جنگ در غزه، جان و مال فلسطینی‌ها زیر بمباران صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس شرم آور و تاسف بار است.
۰۸:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بیش از ۶ ماه جنگ در غزه، جان و مال فلسطینی‌ها زیر بمباران صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس شرم آور و تاسف بار است.
۱۲
آخرین اخبار