سناتور آمریکایی: کاری که اسرائیل در غزه انجام داد، نسل کشی است

یک سناتور آمریکایی تاکید کرد: کاری که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند مانند گرسنگی دادن به کودکان اشتباه است.

روزنامه آمریکایی پولیتیکو به نقل از سناتور الیزابت وارن نوشت: مقامات بین المللی می‌توانند حمله اسرائیل به غزه را از نقطه نظر حقوقی نسل کشی بدانند.

وارن افزود: شواهد کافی وجود دارد که نسل‌کشی در غزه انجام شده است و کاری که اسرائیل انجام می‌دهد اشتباه است. گرسنگی دادن کودکان، در میان مردم غیرنظامی و مناطق پرجمعیت  انداختن بمب اشتباه است.

به گزارش این روزنامه، انتقاد وارن از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر افزایش یافته و او همچنین ایده اعمال محدودیت برای کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی را مطرح کرده است.

در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی که منجر به کشته شدن ۷ امدادگر در هفته گذشته شد، وارن به سی ان ان گفت که کنگره  مسئولیت اقدام را بر عهده دارد و نمی‌تواند فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تایید کند ، زیرا این اقدام نقض قوانین آمریکا از جمله قوانین مربوط به دسترسی به کمک‌های بشردوستانه است.

چند روز پیش یک مقام آمریکایی به پولیتیکو گفت: حمله اسرائیل به امدادگران (سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی) در غزه عمدی به نظر می‌رسید. ما  از نحوه انجام تحقیقات اسرائیل ناامید هستیم و تردید داریم که پاسخی وجود داشته باشد. 

شایان ذکر است پیش از این سازمان «آشپزخانه مرکزی جهان» از کشته شدن ۷ کارمند خارجی خود طی بمباران جنگنده‌های صهیونیستی در غزه خبر داده بود که با وجود هماهنگی تحرکات خود با ارتش صهیونیستی در حال خروج از انباری در دیرالبلاح غزه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
به تو چه از دهنت گنده تر صحبت کنی می دهم بی بی ام گوش های مبارکت را ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
دولت جو بایدن وحشی از 15 مهرماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا در جنگ غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بیش از ۶ ماه جنگ در غزه، جان و مال فلسطینی‌ها زیر بمباران صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند
جای تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.
آنچه این روزها در غزه در حال رخ دادن است به خصوص بحثی که اخیرا در بیمارستان شفا شاهد بودیم اوج خباثت صهیونیست‌ها است.
غرب امروز با تمام قوا در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است و اینگونه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت نشان دهنده تمدن غرب است.
مردم سرافراز فلسطین و غزه امروز با پایداری خودشان آبروی تمدن غرب را برده‌اند.
خیلی موجب تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورهایی که هنوز با رژیم منحوس صهیونیستی ارتباط دارند، ارتباط خود را قطع نمی‌کنند و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.
Iran (Islamic Republic of)
کاری که اسرائیل و با حمایت همه جانبه دولت آمریکا در غزه انجام داد، نسل کشی است
۱۱:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کاری که اسرائیل و با حمایت همه جانبه دولت آمریکا در غزه انجام داد، نسل کشی است
آخرین اخبار